آرکت

آرکت ۴۹ ساله گفت با استون ملاقاتی داشته است و این کارگردان با او درباره فیلمی «بسیار جنسی» که قصد دارد بسازد صحبت کرده است.

به گزارش مشرق، هنوز جامعه سینمایی از شوک رفتارهای غیراخلاقی هاروی واینستین بیرون نیامده که خبر اولیور استون و اتهام یک بازیگر نسبت به رفتارهای ضدانسانی این فیلمساز توجه ها را جلب کرده است.
به گزارش هافینگتون پست، پاتریشیا آرکت بازیگر برنده اسکار یکی دیگر از غول‌های هالیوود را متهم به رفتاری غارتگرانه و ضد انسانی کرد.پاتریشیا آرکت، کارگردان و فیلمنامه‌نویس برجسته آمریکایی اولیور استون را متهم به رفتاری نامناسب کرده است.وی با انتشار جزییاتی از برخورد عجیب و غریب خود با این نویسنده و کارگردان برنده جایزه اسکار ادعا کرده که اولیور استون نیز قصد سوء استفاده از وی را داشته است.
آرکت ۴۹ ساله گفت با استون ملاقاتی داشته است و این کارگردان با او درباره فیلمی «بسیار جنسی» که قصد دارد بسازد صحبت کرده است. این بازیگر گفت هر چند این جلسه حرفه‌ای بود، اما استون پس از آن برای او دسته گلی فرستاد که همه چیز را تغییر داد.بازیگر فیلم «پسر بچگی» گفت این غیر معمول نیست که بخواهی از کسی دسته‌گلی دریافت کنی، اما بعضی چیزهای این نشست به نظرم غیرعادی بود.
او در توییت خود نوشته است: من همه اینها را نادیده گرفتم.


این بازیگر در توییت‌های بعدی خود توضیح داده است که دستیار استون او را دعوت به تماشای فیلم جنایی محصول۱۹۹۴ یعنی «قاتلان مادرزاد» دعوت کرد که استون آن را ساخته است. آرکت که می‌گوید از این دعوت ناراحت شده بود با حضور دوستی به تماشای این فیلم رفت. در ادامه آرکت تاکید کرده که حضور او با دوستش به طور مشخص موجب ناراحتی استون شد.
در هنگام نمایش فیلم وقتی آرکت چند دقیقه‌ای از سالن نمایش بیرون رفته بود، استون وی را متوقف کرد و دلیل همراه آوردن دوستش را از وی جویا شد. و آرکت برای او توضیح داد که همراه بودن با دوستش نباید مشکلی ایجاد کند.
آرکت می‌گوید پس از آن نیز استون چند بار با وی تماس گرفت تا درباره فیلمی که می‌خواست بسازد با او صحبت کند، اما او دیگر به این مساله اعتنایی نکرد.
ماجرای آرکت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند وقتی بدانیم هفته پیش و وقتی اولیوراستون به عنوان رییس هیات داوران جشنواره بوسان در کره جنوبی حضور داشت، کری استیونز۴۸ ساله وی را متهم به دست درازی غیراخلاقی در اوایل دهه ۱۹۹۰ در یک مهمانی کرد.
استون در نشست خبری این جشنواره از محکوم کردن این چهره هالیوودی خودداری و با وی ابراز همدردی کرده بود و اثبات هر چیزی را به تشکیل دادگاه موکول کرده بود.
بعد از انتشار خبر ابراز همدردی استون با این تهیه کننده، کری استیونز در صفحه توییترش درباره رفتار متعرضانه جنسی استون اخباری را منتشر کرد. وی گفت با خواندن خبرهمدردی استون با واینستین یادم افتاد زمانی در یکی از مهمانی‌ها الیور از کنارم رد می‌شد که رفتاری ناشایست انجام داد. هر دوی اینها مثل هم‌هستند.
این مهمانی به مناسبت ساخته شدن فیلم «جی اف کی» توسط استون برگزار شده بود و هنگام خداحافظی با مهمانان او درحضور تد فیلد تهیه‌کننده معروف هالیوودی و میزبان مهمانی به استیونز دست‌درازی کرده بود.
در هفته اخیر، بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای سیاست و هالیوود از جمله مریل استریپ، تام هنکس، هیلاری کلینتون، باراک و میشل اوباما، برد پیت، لئونارد دی کاپریو، کالین فرث، جودی دنچ، شارلیز ترون و کیت بلانشت رفتار واینستین را محکوم و با قربانیان وی ابراز همدردی کرده‌اند.
البته استون با اندکی فاصله پیامی را در صفحه فیسبوکش منتشر کرد و اعلام کرد به دلیل برنامه جشنواره از گستردگی اخلاقی واینستین و اخبار منتشر شده، خبر نداشته است.
وی در بیانیه‌ای در فیسبوک نوشت: من در چند روز اخیر مشغول سفر بوده‌ام که نمی‌دانستم که چنین تعداد بالایی از زنان در حمایت از مقاله اصلی نیویورک تایمز صحبت کرده‌اند. بعد از این که به چیزی نگاه کردم که طی چند روز گذشته در چنین تعداد بالایی از نشریات منتشر شده، منزجر شده‌ام و شجاعت زنان را تحسین می‌کنم که پا پیش گذاشته‌اند تا درباره سوءرفتار یا تجاوز جنسی صحبت کنند بنابراین خودم را از سریال «گوانتانامو» تا وقتی که کمپانی واینستین در آن نقش داشته باشد، کنار می‌کشم.

منبع: روزنامه بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    1 10
    طوری عنوان می کنید که انگار ایران بهشت بدون گناه است مگر نمی دانید که در ایرا ن سینما از کثیف ترین مشاغل است حتی روی سینمای امریکا را سفید کرده است فقط صدایش در نمی اید
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    13 1
    انقدر اخبار این موضوع رو همش نزنید لطفا تو بسیاری از فیلمهای امریکایی حداقل یک صحنه رابطه عشقی به قول خودشون رومنس وجود داره که زن بازیگر با مرد بازیگر بازی می کنن اصلا زنان بازیگر اونجا استخدام میشن تا چهره و اندامشون رو به فروش بذارن و کسب درامد کنند حالا اونا فکر می کنن نمایش یک رابطه در فیلم به دلخواه اونا کاملا حرفه ایه ولی اگر بیرون فیلم توسط کارگردان بازیگر یا تهیه کننده باشه که البته دیگه خلاف میل اونهاست غیرحرفه ای و غیراخلاقیه احمقها نمیفهمن که نمیشه با آتیش بازی کرد و نسوخت نمیشه رفتار تحریک آمیز انجام داد و نتیجه اون رو نپذیرفت شما که اینو میفهمین چرا همش این اخبار رو هم میزنین تا بوش بلند شه
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    1 4
    خب‌بنده‌خداهانمی‌تونن‌صیغه‌کنن‌واین‌بازیگرها پولدازهستن‌وهنرمندپس‌چی‌میشه؟
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    3 1
    سینمای ایرانم بهتر از اون نیست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس