عبدالله گنجی نمایه

دولت نه تنها باید از آمدن احتمالی رئیس جمهور فرانسه ذوق زده نشود بلکه باید سه شرط را مقدمه سفر کند.

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی اش نوشت: 

رئیس جمهور فرانسه گفته سفر به ایران  در سال 2018 را بررسی می کنیم.هنوز آنها تصیم را قطعی نکرده ،دولتی ها چنان به وجد آمده اند که گویی مرحمی برهمه زخمهای داخلی و خارجی ما گذاشته شده است .گویی اشتغال و تولید و برجام و همه ،همه چیز حل شده است.

دولتی ها باید ابتدا یک کد به ملت ارائه دهند که فرانسه  در چهل سال گذشته  جلوی آمریکا ایستاده یا خلاف آمریکا عمل کرده باشد.

دوم اینکه وزیر خارجه فرانسه رسما" اعلام کرده برای فشار بر ایران به خاطر مسائل منطقه ای و موشکی این سفر انجام می شود.

“We will soon have the opportunity to strongly press the Iranians on these two subjects (missiles and activities in the Middle East) and we shall then be able to draw consequences,” he said, mentioning his plan for a trip to Tehran in coming weeks.


باید پرسید بعدازبرجام چند بانک فرانسوی با ما کار می کنند؟

دولت نه تنها باید از آمدن احتمالی رئیس جمهور فرانسه ذوق زده نشود بلکه باید سه شرط را مقدمه سفر نماید .اول اجرای برجام توسط فرانسه در حوزه بانکی. دوم عدم مذاکره منطقه ای و موشکی و سوم اخراج نفاق از فرانسه.

غیر از این باشد فقط پز و پرستیژ این سفر برای دولت می ماند.خوشحالی زائد الوصف برای سفر یک مقام اروپایی که "آفتابه ،لگن هفت دست ،شام و نهار هیچی "به معنی پذیرش سیادت غرب علیرغم انقلاب اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    4 0
    آیا دولتی که مقاماتش این طوری برای گرفتن سلفی با یک ایرباس 320 دست چندم به وجد اومدن می تواند در برابر رئیس جمهور اون کشور خاطی در ارسال خون های آلوده به ایدز و کشوری که در برجام علیه ایران بوده و سالهای ساله که منافقان رو به عنوان میزبان در خود جای داده و رسانه های اون علیه ایران و ایرانی تبلیغ میکنند عزتمند باشه؟ آیا مجلسی که نمایندگانش برای سلفی گرفتن با یک پیرزن اروپایی که حالا مقامی هم داره این طوری سر و دست میشکنند می توانند از خواسته های مردمشان در برابر این مقام بالاتر از خانم موگرینی که یک رئیس حمهور هم هست دفاع کنند؟ آیا می توانند؟ یا اینکه سلفی گرفتن با جناب رئیس جمهور هوش از سرشان خواهد برد و اصلا مردم و نظام و کشور و مشکلات ایجاد شده توسط فرانسه رو فراموش خواهند کرد؟آیا و آیا های دیگه آیا از وجود سلاح های فرانسوی در دستان داعشی ها و بحران ایجاد شده توسط دول غربی که یکی از حامیانش فرانسه هست چیزی خواهند گفت؟ اصلا چیزی می تونند بگن؟
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
      0 1
      همبستگی دولت راستگویان!!!...و فرانسه ی مزدور...
  • احمدرضا IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    2 0
    عبدالله گنجی: دولت نه تنها باید از آمدن احتمالی رئیس جمهور فرانسه ذوق زده نشود بلکه باید سه شرط را مقدمه سفر نماید .اول اجرای برجام توسط فرانسه در حوزه بانکی. دوم عدم مذاکره منطقه ای و موشکی و سوم اخراج نفاق از فرانسه. به خدا گل گفتی .
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    1 0
    ای بابا آبی از اینا برای عزت ایرانی گرم نمیشه الان که الانه طپش قلبشون فقط کدخداس
  • GB ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    1 1
    امدن رئیس جمهور فرانسه به ایران به دعوت کدخداپرستان به منزله "رمز شروع مذاکرات برجام 2" است. سوت این بازی کثیف اولین بار توسط اقای نهاوندیان معاون روخانی در مصاحبه با سی ان ان زده شد و خواهید دید ماله کشان دولتی بزودی برای مجاب افکار عمومی به صحنه خواهند امد
  • رحمن IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 0
    شما مثل اینکه اطلاع نداری توتال با قطر قرارداد بسته و از منابع گازی نفتی مشترک با ایران دارد میبرد حالا چرا باید بیاید با ایران ببندد و سرمایه گذاری کند مگر اینکه هم پول سرمایه گذاری را ببرد و از قطر بیشتر گیرش بیاید
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    4 0
    این حلزون خور را به ایران راه ندهید تا شپشو های فرانسوی بفهمند که ایران این قدر بد بخت نیست که به کسی که مستقیم در امور داخلی و امنیت ملی او دخالت می کند اجازه ورود بدهد.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    2 0
    از فرانسه برای ما آبی گرم نخواهد شد
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    2 0
    مرگ بر تابعان امریکا... مرگ برفرانسه ی مزدور اسراءیل و...
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    3 0
    این دولت ازآن عرضه که شما میگویید ندارد به این علت است که غرب سوار گردنمان شده است
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 1
    با این شرطها، خب بگو نیاد! گفته اند فردی به سازمانی برای استخدام رفت، مصاحبه کننده پرسید:"سینوس رادیکال 2 به توان عدد پی تقسیم بر مجذور عدد ایی چی میشه؟" طرف گفت"اگه قبلا این صندلی پر شده، ما را کنف نکن!"
  • مهدی IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    3 0
    استخدامی ها در دوره روحانی تعطیل شده متاسفانه به بهانه استخدام شدن از هر داوطلب صدهزار میگیرن ولی ظرفیت یک نفر در رشته محل هرشهریه از بین چندهزار نفر ! اون یک نفرم از آشناهاشون استخدام میکنند ! بخدا این دولت رو نخواهیم بخشید ما جوان های بیکار
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    2 0
    خب بگو با اومدن رئیس جمهور فرانسه مخالفم.
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    یعنی میگی نیاد؟
  • منصور AE ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    نگران نباشید چند روز قبل با تیتر درشت ذوق زدگی از سفر رییس‌جمهور فرانسه به استقبال رفتند .
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    حیطه و حوزه فکری و زندگی نویسنده و سایت مشرق با مردم ایران یکی نیست
  • ا IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    دولت روحانی به جای شرط گذاشتن التماس میکنه که بیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس