قنیطره.jpg

توپخانه رژیم صهیونیستی به بهانه حملات خمپاره‌ای به شمال جولان اشغالی، مواضع ارتش سوریه را در منطقه « قوس السندیانه» در حومه استان قنیطره هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، پس از دو ماه آرامش نسبی در جنوب غرب استان دمشق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در عملیاتی غافلگیرانه در نزدیکی مرزهای جولان اشغالی توانستند ضربات مهلکی را به عناصر تروریستی جبهه النصره و احرار الشام وارد کنند.

در این عملیات مواضع تروریست ها از محور شمالی شهرک «حرفا» هدف قرار گرفته شد و نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر چند ساعته موفق شدند ارتفاع راهبردی « بردعایا» را به طور کامل پاکسازی کنند.

در جریان درگیری ها ۳۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه درصدد هستند مواضع خود را در این ارتفاع راهبردی تثبیت کنند؛ ارتفاع « بردعایا» در جنوب مزرعه و شهرک « بیت جن» واقع شده است و بر این مناطق اشراف کامل دارد.

به گزارش مشرق، همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی به بهانه حملات خمپاره ای به شمال جولان اشغالی و در حمایت از عناصر تروریستی، مواضع ارتش سوریه را در منطقه « قوس السندیانه» در حومه استان قنیطره هدف قرار داد. در این حملات خسارت هایی به ارتش سوریه وارد شد.

رژیم صهیونیستی  به خوبی می داند پس از تمام شدن کار گروه تروریستی داعش در شرق سوریه، پاکسازی مناطق اشغالی در جنوب غرب استان دمشق و استان قنیطره در دستور کار نیروهای جبهه مقاومت قرار می گیرد و همین مسئله باعث شده آنان با سراسیمگی اقدام به حملات کور علیه نیروهای سوری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی رضا IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    17 3
    منطقه بعث کی اشغال شد ؟؟؟نباید مناطق مرزی جولان از دست بره
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    1 0
    مرگ بر اسرائیل جنایتکار
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    3 0
    فکرمیکنم رژیم صهیونیستی معنای سفرهای اخیرودیدارهای علنی مقامات نظامی وبخصوص نامه مقام معظم رهبری رادرک کرده باشند . این رژیم شک نداشته باشد حملات توپخانه ای وحمله ای اخیربویژه به سیستم دفاعی دمشق رادرک کنند . آنهامنتظرمنتظر جواب دردناک وموشک جواب موشک جبهه مقاومت باشند . عزای آنها برای تروریستهابه نابودی متصل خودشان متصل است ومعنای آخ واوخ های نخست وزیراین رژیم سرطانی هم همین است . جوابشان رابدهید تابدانند درکجاهستند وچراهستند ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس