کد خبر 788333
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
جنایات آل سعود در یمن

تازه‌ترین حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یک منطقه مسکونی در یمن، ۹ شهید و چند زخمی برجای گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به دو منزل مسکونی در منطقه الغور در بخش مرزی غمر در استان صعده، پنج تن به شهادت رسیده و پنج نفر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

همچنین در پی حمله دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در بخش عبس در استان حجه در غرب یمن، چهار تن از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

روز چهارشنبه گذشته نیز در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یک منطقه در استان الجوف، همه  اعضای یک خانواده ۶ نفره یمنی به شهادت رسیدند.

رژیم سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگ همه‌جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به کشته شدن بیش از هشت هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیونها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    2 0
    مرگ بر آل سعود
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    1 0
    خدایا نگاه کن ... این شامپازه ها که دو گرم عقل ندارند چجور آدم میکشند با وسایلی که حتی فناوری ساخت تایرش رو هم ندارند ندارند .... میمون های تکامل یافته !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس