استقلال

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: سئوال من از بزرگترهای باشگاه این است که آیا خبر از زندگی آن پیشکسوتی هم دارید که به خاطر ۳۰۰ هزار تومان وسایل زندگی‌اش را می فروشد؟

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی در خصوص شرایط روز استقلال اظهار داشت: هنوز که چیزی از شفر ندیدم بخواهم درباره او اظهار نظر کنم. شفر مثل هندوانه در بسته است و نمی‌توان فعلا در باره او اظهار نظر کرد. اما در کل باید بگویم شفر نمی‌تواند آن مربی ای باشد که استقلال دنبال او بود. می‌شد برای این تیم یک مربی قوی تر و با رزومه ای بهتر آورد. در ایران رسم است که مربی را بر اساس داشتن دلال قوی تر می‌آورند نه رزومه قوی‌تر.

وی با انتقاد از نحوه انتخاب کمیته فنی این باشگاه خاطر نشان ساخت: من خودم حدود ۱۰ سال در استقلال بازی کردم اما تا به حال نشده از باشگاه یک نفر با من تماس بگیرد و حال مرا بپرسد. اما شبانه کمیته فنی تشکیل می‌دهند و بعد از همان کمیته فنی دستیار سرمربی انتخاب می‌شود. من نه ادعایی برای حضور در کمیته فنی دارم و نه ادعایی برای حضور در کادر فنی استقلال. خدا را شکر در شهرداری تهران موقعیت شغلی خوبی دارم و اولویت برای من ادامه تحصیلات عالیه است که به آن مشغول هستم. اما این انتظار را دارم بعنوان پیشکسوتی که نزدیک به ۱۰ سال در این تیم بازی کرده مورد توجه قرار بگیرد. وگرنه همه اعضای کمیته فنی دوستان ما و پیشکسوت خود من هستند.

 پیشکسوت آبی‌ها گفت: این جالب نیست بعضی آقایان که خودشان آن بالا نشسته‌اند و حقوق باشگاه را می‌گیرند هیچ نظری به پیشکسوتان نداشته باشند. پیشکسوتانی مثل جباری و روشن اسطوره‌های ما در این تیم هستند. اما سئوال من از آقای جباری بعنوان بزرگتر باشگاه این است که آیا خبر از زندگی آن پیشکسوتی هم دارید که به خاطر ۳۰۰ هزار تومان وسایل زندگی‌اش را می فروشد؟ آقای جباری شما که مسئول کمیته پیشکسوتان هستید باید حواس تان به همه پیشکسوتان باشد. چون همه این پیشکسوتان برای این تیم زحمت کشیده‌اند.

 امیرآبادی در خصوص بحث حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی آبی پوشان و منتفی شدن این بحث گفت: برای فرهاد زود است به استقلال بیاید. او باید فعلا در تیم‌های دیگر کار کند، تجربه اندوزی کند و عقبه خود را برای نشستن روی نیمکت استقلال زیاد کند. نباید مجیدی هم در استقلال به سرنوشت منصوریان دچار شود. 

کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم در جام حذفی مقابل نساجی بیان داشت: نساجی از تیم های خوب لیگ یک است و از یک مربی خوب مثل پاشازاده بهره مند است. این بازی نمی‌تواند یک بازی راحت برای استقلال باشد. اما واقعا امیدوارم آبی پوشان این دیدار را با موفقیت پشت سر بگذارند تا بتوانند دل ملیون‌ها هوادار خود را شاد کرده و امید را به اردوی خود بازگردانند. نساجی تیمی نیست که استقلال نتواند در ورزشگاه آزادی بر آن غلبه کند. بازی با فولاد خیلی امیدوار کننده نبود و امیدوارم در این بازی با نساجی شاهد تغییرات مثبتی در تیم استقلال باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس