کد خبر 787923
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
حماس نمایه

حماس در ششمین سالروز توافق مبادله اسرا وعده داد آزادی اسرای کنونی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است.

 به گزارش مشرق، حماس در ششمین سالروز عملیات مبادله اسرا (قرارداد وفاداری با آزادگان) یا همان توافق «شالیت» تاکید کرد که مقاومت فلسطین و در راس آن گردان های «عزالدین قسام» در راه آزادی اسرای فلسطینی دست به هر فداکاری می‌زنند.

 این جنبش امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای مطبوعاتی اظهار داشت که دشمن صهیونیستی تحت هر شرایطی و به هر وسیله‌ای بهای آزادی شما را خواهد پرداخت و جشنی ملی و باشکوه برگزار خواهیم کرد. حماس تاکید کرد که وعده آزادی بسیار نزدیک است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است که آزادی اسرا یک هدف ملی و والا است و حماس با تمام آنچه در اختیار دارد در تلاش برای تحقق این هدف خواهد بود.

حماس تاکید کرد که مقاومت فلسطین بار دیگر با پیروزی های خود شادی را به دل ملت فلسطین وارد خواهد کرد. این جنبش بیان کرد که برای آزادی باید خون داد و هیچ عزت و کرامتی بدون فداکاری و از خودگذشتگی محقق نخواهد شد و انسان های ترس و بزدل به جایی نمی رسند.

در این بیانیه آمده است که مقاومت تنها گزینه ملتی است که در راه پیروزی هزینه های سنگینی پرداخته است و این ملت همچنان حامی و پشتیبان مقاومت خواهد بود و مقاومت از عزت و کرامت فلسطینیان دفاع می کند.

جنبش حماس در سالروز قرارداد شالیت به روح پاک شهید ابو محمد جعبری و شهید مازن فقها سلام و درود فرستاد و تاکید کرد که خون این شهدا امانتی بر گردن ما است و شهادت آنان در تحقق آزادی این ملت سهیم خواهد بود.

حماس همچنین به مبارزان و مجاهدان گردان های قسام که مایه امید ملت فلسطین هستند، درود فرستاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس