منچستر سیتی گواردیولا

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پیروزی خفیف تیمش برابر نماینده ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا را به افرادی خاص تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (سه‌شنبه) در سومین بازی این فصل خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد ناپولی را در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

این پیروزی برای سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر، پپ گواردیولا ارزش فراوانی داشت چون آن را در تقابل با تیمی کسب کرد که سبک بازی‌اش شباهت فراوانی به تیم خودش داشت به همین دلیل او این پیروزی را تقدیم کسانی کرد که برای استقلال زادگاهش، ایالت کاتالونیا از دولت اسپانیا تلاش کردند و به خاطر آن به دردسر افتادند.

گواردیولا پس از بازی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار اسپانیایی درباره اتفاقات اخیر در کاتالونیا، گفت: من این پیروزی را به آن دسته از استقلال‌طلبانی که به خاطر فعالیت در این زمینه به زندان افتاده‌اند، تقدیم می‌کنم. ما در کاتالونیا نشان داده‌ایم که حقوق شهروندی از هر موضوع دیگری مهمتر است. امیدواریم که آن افراد هرچه زودتر آزاد شوند.

روز سه شنبه هزاران نفر از مردم کاتالونیا در خیابان‌های بارسلونا راهپیمایی کردند که دلیل آن اعتراض به حکم دادگاهی در مادرید برای ماندن جوردی کویکسارت و جوردی سانچس - دو تن از استقلال طلبان ایالت کاتالونیا که ماه گذشته دستگیر شدند – در حبس بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس