اظهارات رهبر انقلاب در مورد برجام

سخنان امروز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع استعدادهای برتر و نخبگان جوان کشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

 به گزارش مشرق، سخنان رهبر انقلاب اسلامی در جمع استعدادهای برتر و نخبگان جوان کشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.


خبرگزاری «رویترز» در گزارشی با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: رهبر عالی ایران روز چهارشنبه گفت که ایران از برجام خارج نخواهد شد و در عین حال از پشتیبانی طرف‌های اروپایی از برجام استقبال کرد.


رویترز همچنین افزود: رهبر عالی ایران با اشاره به تهدید دونالد ترامپ مبنی بر خروج از برجام هشدار داد که اگر آمریکا برجام را پاره کند، ایران آن را ریزریز می‌کند.

پایگاه شبکه خبری «سی‌ان‌بی‌سی» نیز در گزارش خود به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص موضع کشورهای اروپایی درباره برجام پرداخته و نوشت: رهبر عالی ایران روز چهارشنبه گفت که تهران فشار کشورهای اروپایی در خصوص سیاست منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران را نمی‌پذیرد.

به نوشته این گزارش رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند که دخالت کشورهای اروپا در برنامه موشکی ایران و منطقه‌ای ایران و همچنین پیروی آنها از سیاست خصمانه آمریکا پذیرفتنی نیست.

شبکه خبری اسکای‌نیوز عربی نیز ضمن پوشش بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان کشور گزارش داد: آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به دخالت اروپا در برنامه موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای ایران هشدار دادند.

وب‌سایت روزنامه  «جروزالم‌پست» در گزارشی با بازتاب بیانات روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران هشدار دادند که اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را ریزریز می‌کنیم.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس