کد خبر 787862
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
حجتی

محمودحجتی گفت: امیدورایم پول گندم تضمینی گندم‌کاران را به زودی پرداخت کنیم.

به گزارش مشرق، محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی در حاشیه جلسه هیئت درباره خرید گندم تضمینی از گندمکاران اظهار داشت: دولت برای خرید تضمینی  ورود می‌کند و قیمت پیشنهادی آن حداقل قیمت است که قطعا مورد رضایت تولیدکنندگان ما نیست. معتقدیم بازار باید طوری شود که کار به اینجا نرسد.

وی افزود: درباره بازار و دلالی نیز دولت نمی‌تواند خرید و فروش انجام دهد، هیج جای دنیا این‌گونه نیست. از نظر بنده بحث زنجیره تولید در شاخه‌های مختلف تولید از مزرعه تا سفره باید توسط تولیدکنندگان با ایجاد تشکل‌ها و شرکت‌های بازرگانی با کمک از صادرکنندگان و بازار  شکل گیرد. درصدد هستیم با همکاری وزارت کشور و شهردای بتوانیم غرف میادین تره‌بار شهرهای بزرگ را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم.

وزیر جهادکشاورزی درباره اینکه گفته می‌شود تاخیر در اعلام و تعویق خرید گندم از گندم‌کاران باعث شده با 30 درصد کاهش کشت گندم روبرو شویم و ممکن است خودکفایی این محصول در خطر قرار گیرد، گفت: امیدواریم به هیچ وجه این نتیجه‌گیری وجود نداشته باشد.‌تولیدکنندگان گندم با بزرگواری عذر ما را بپذیرند. ما در وزارتخانه، سازمان برنامه بودجه و دولت در صدد هسیتم پول گندمکاران را هر چه زودتر پرداخت کنیم. آقای نوبخت حداکثر زمان را اعلام کردند، امیدواریم در روزهای آینده بتوانیم معوقات خرید گندم تضمینی را پرداخت کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    4 0
    پول گندم کشاورزارو فعلا خرج مسافرتهای خارجی وتفریح نمایندگان دولتی کنید -کشاورزای عزیز عجله نکنن که عجله کارشیطونه
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    0 0
    آخه الان وقت تامیین منابع برای پرداخت پول گندم کاره از قبل از تحویل گرفتن مال مردم باید فکرشو میکردید
  • نوربخش IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    آخه خجالت بکشین اگه گندمو داده بودیم دلال که خیلی بهتر ازشما بود پس کی پول ما رو واریز میکنین ما قرض داریم مگه خودتون نسیه میدین کفر ما رو بیشتر ازاین در نیارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس