خبرویژه

عبدالله نوری می‌گوید ۱۰ درصد از رای‌دهندگان روحانی از رای دادن به وی پشیمانند.

به گزارش مشرق، «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

وزیر کشور تندروی دولت اصلاحات اخیرا با برخی اصلاح‌طلبان چهارمحال وبختیاری ملاقات کرد. به گزارش نشریات اصلاح طلب نوری در این دیدار می‌گوید: «یکی از دوستان حاضر در جلسه به نتیجه یک نظرسنجی اشاره داشت که حدود ۱۰ درصد از مردمی که به آقای روحانی رای داده‌اند گفته‌اند اگر به زمان انتخابات برگردیم به روحانی رای نمی‌دهیم. اگر نتیجه این نظرسنجی دقیق باشد، این پرسش قابل طرح است که مگر اصلاح‌طلبان و بدنه اجتماعی حامی اصلاحات، چه انتظاری از دولت داشته‌اند و چه دورنمایی از دولت دوازدهم در ذهن خود ترسیم کرده بودند که به سرعت دچار یاس گردیده‌اند؟»


عبدالله نوری افزود: «البته این نگرانی وجود دارد که مردم به مرور از رفتار دولت سرخورده شوند و این سرخوردگی را از چشم اصلاح‌طلبان ببینند، چون با تایید و حمایت اصلاح‌طلبان به این دولت رای داده‌اند.»


عبدالله نوری در ادامه گفت: «اصلاح‌طلبان باید همچنان انتظارات خود را بیان کنند و از آقای روحانی بخواهند جهت تحقق وعده‌هایی که داده‌ و انتظارات اکثریت جامعه که به او رای داده‌اند، تلاش جدی و همه‌جانبه نماید.»


اگر نیاز به تعامل با حکومت هست که هست، نباید به قیمت از دست دادن پشتیبانی وهمراهی رای‌دهندگان باشد. چنانچه رای‌دهندگان بر ما خرده گرفته از ما فاصله گرفتند، باید بدانیم یک جای کار اشکال دارد و به سرعت درجهت اصلاح گام برداریم. درغیر این صورت جریان فکری اصلاحات آسیب خواهد دید. آقای روحانی در دوران تبلیغات انتخاباتی وعده‌هایی داده است. پافشاری بر وعده‌های انتخاباتی و تکرار آنها توسط اصلاح‌طلبان باعث می‌شود که رئیس جمهور و دولت در مقابل مراکز قدرتی که می‌خواهد با آنها تعامل کند، قدرتمندتر حرف بزند.


تلاش منافقانه عبدالله نوری برای نسبت دادن ریزش اقبال رای روحانی به عدم تقابل کافی وی با حاکمیت و نهادها درحالی است که متاسفانه آقای روحانی و برخی مقامات دولتی در دامن دوقطبی‌های مسموم و دروغین، کم در زمین افراطیون مدعی اصلاحات بازی نکردند. بنابراین خلأای ازجهت تولید این قبیل رفتارهای افراط‌گرایانه وجود نداشته باشد. بنابراین ریزش ۱۰ درصدی مورداشاره قطعا به عملی نشدن وعده‌های اقتصادی و معیشتی دولت مربوط می‌شود که اتفاقا در این عرصه، بخش عمده‌ای از مسئولیت ناکارآمدی و فرصت‌سوزی دولت متوجه افراطیون مدعی اصلاحات است.


تظاهر نوری به حمایت از روحانی درحالی است که نامبرده دو دهه قبل از مخالفان دوآتشه روحانی بود و حتی برای اینکه روحانی در دولت هاشمی وزیر نشود، وزارت کشور را برعهده گرفت.


افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی و عناصری نظیر نوری سهم عمده‌ای در ناکارآمد و فشل کردن دولت اصلاحات و ناراضی کردن مردم داشتند. وی شخصا در فتنه سال ۸۸ نقش‌آفرینی می‌کرد؛ فتنه‌ای که دست‌اندرکاران آن ازسوی روحانی به عنوان مزدور آمریکا و اسرائیل معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    21 0
    بی تقوی تر از این اسهال طلبان وجود ندارد. باورکنید اینها دچار استحاله مذهبی شده اند. اصلا" نمی دونند باخودشون چند چندند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس