حوادث رانندگی

رخداد حادثه رانندگی در غرب تهران، مصدومیت دو نفر از شهروندان را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که نیروهای آتش نشانی ایستگاه 74 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 23:30 شب گذشته خود را به بزرگراه شهید باکری(مسیر شمال به جنوب)، حوالی بزرگراه شهید آبشناسان رساندند.

مجید شهرمی رییس ایستگاه 74 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه کامیون حین حرکت در بزرگراه ناگهان با یکدیگر برخورد کرده و در وسط بزرگراه متوقف شدند.

وی افزود: براثر این حادثه دو نفر سرنشین خودرو سواری پراید(یک نفر مرد 25 ساله و یک نفر خانم 27 ساله) به شدت دچار آسیب دیدگی شده و قبل از رسیدن آتش نشانان از اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه خارج شدند.

رییس ایستگاه 74 آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کرده و پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر و ایمن سازی کامل، از نشتی بنزین خودرو سواری جلوگیری به عمل آوردند.

شهرمی خاطرنشان کرد: آتش نشانان سرنشینان مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند و پس از انتقال هر دو وسیله نقلیه به حاشیه امن بزرگراه، آثار به جای مانده از حادثه را پاکسازی کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

منبع: پایگاه خبری 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس