کد خبر 779456
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
 دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال تهران

میک‌درموت در همان اولین بازی، پنج رکورد منفی استقلال با منصوریان را از بین برد.

به گزارش مشرق، استقلال اولین بازی بعد از کنار رفتن منصوریان را برد. منصوریان در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر، فقط یک بازی را برنده شده بود. حسرت برد دوم به دل منصوریان ماند و این سرمربی با کلی آمار و رکوردهای منفی تیم‌ محبوب‌اش را ترک کرد. پنج تا از رکوردهای منفی تیم منصوریان که در بازی مقابل سپیدرود از بین رفت را مرور می‌کنیم.

گل در نیمه مربی‌ها

منصوریان در این فصل هیچ کدام از نیمه مربی‌ها را برنده نشده بود. تازه سه امتیاز هم از دست داده بود. تیم منصوریان چهار بار در نیمه دوم‌های این فصل گل خورده بود و حتی یک گل هم نزده بود. اما در بازی امروز مقابل سپیدرود، استقلال هر دو گلش را در نیمه دوم زد و سه امتیاز بازی را هم از از تفکرات کادرفنی در نیمه مربی‌ها کسب کرد.

تعویض طلایی

در دیدار امروز داریوش شجاعیان به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد و گل زد. منصوریان حسرت به دل مانده بود که یکی از تعویض‌هایش گل بزنند.

یک بازی دو گل

استقلال در لیگ هفدهم به هیچ تیمی بیشتر از یک گل نزده بود. این تیم فقط در جام حذفی مقابل گلگهر لیگ یکی، موفق شده بود که در یک مسابقه، دو گل بزند. 

امتیاز خارج از خانه

تیم منصوریان هر سه دیدار خارج از خانه‌اش را باخته بود. شکست مقابل نفت آبادان، سایپا، پارس‌جم‌جنوبی عملکرد استقلال در دیدارهای خارج از خانه این فصل بود. سپیدرود اولین تیمی است که به استقلال امتیاز می‌دهد؛ آن هم سه امتیاز. 

مهاجم گل‌زن

استقلال در این فصل فقط دو گل زده بود. یکی را سرور جپاروف به تراکتورسازی زد و دیگری هم گل روزبه چشمی به ذوب‌آهن بود. حالا در این مسابقه جابر انصاری گل زد تا اولین مهاجم استقلال باشد که در لیگ هفدهم گل زده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس