کد خبر 777959
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
امید عالیشاه

بازیکن سرباز تیم تراکتورسازی از حضور در تمرینات این تیم خودداری می‌کند و فعلاً به تبریز نمی‌رود.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه اواسط فصل گذشته به‌عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی پیوست، اما به‌خاطر مشکل نقل‌وانتقالاتی که برای این باشگاه به وجود آمد، در ادامه فصل نتوانست تیم جدیدش را همراهی کند.

عالیشاه در ابتدای فصل جاری در اردوی تراکتورسازی در تهران حاضر شد و چند جلسه‌ای با این تیم تمرین کرد، اما پس از آن دیگر در تمرینات این تیم دیده نشد. عالیشاه هنوز سرباز تراکتورسازی است و از نیم‌فصل هم می‌تواند برای این تیم به میدان برود، اما مشخص نیست که چرا پس از آغاز لیگ برتر دیگر به تبریز نرفت و در اردوی تراکتورسازی حاضر نشد.

یحیی گل‌محمدی از عالیشاه خواسته که در تمرینات تراکتورسازی حاضر شود، اما او همچنان از حضور در تبریز خودداری می‌کند. عالیشاه سرباز است و امتناع او از رفتن به محل خدمت خود، می‌تواند عواقبی برایش داشته باشد. حتی گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی می‌تواند برای بازیکن خود اضافه خدمت هم در نظر بگیرد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، باعث افزایش مدت زمان خدمت سربازی بازیکن پیشین پرسپولیس خواهد شد.

عالیشاه حدود یک سالی می‌شود که از میادین دور بود، اما با توجه به نزدیک شدن به نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر، دلیل عدم حضورش در تبریز برای کسی مشخص نیست. حالا باید دید که بازیکن سابق پرسپولیس و سرباز فعلی تراکتورسازی در تبریز حضور پیدا می‌کند یا در انتظار تبعات غیبت طولانی مدت خودش می‌ماند.

پس از تماس ما با عالیشاه برای جویا شدن علت عدم حضور وی در تبریز، این بازیکن اعلام کرد که فعلاً صحبتی نمی‌کند تا تکلیفش مشخص شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس