کد خبر 777346
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی را مقابل تیم پرمهره سپاهان انجام دادیم، اما روی دو اشتباه از حریف گل خوردیم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. فضای بازی عالی بود. هواداران سپاهان و هواداران ما ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق کردند و امروز مسائل زیبا را در فوتبال دیدیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای برد همیشه بازی می کند. شانس داشتیم که بازی را ببریم. از بازیکنانم راضی هستم و باید بگویم ۲ گل سپاهان به دلیل ۲ اشتباه ما رخ داد. این بازی را با خوش بینی نگاه می‌کنیم.

برانکو تاکید کرد: اگر در فوتبال اشتباه نباشد نتیجه همیشه صفر صفر می شود اما وقتی بازی را می بینم باید بگویم خوب بازی کردیم و بازی در کنترل ما بود. موقعیت هایی داشتیم که گل بزنیم اما طبیعی است که سپاهان تیم خیلی خوبی جمع کرده و مربی قهرمان خودشان کرانچار را آورده است. انتظار بازی سختی داشتیم و می دانستیم بازی سنگینی را رد پیش داریم.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: کمال کامیابی‌نیا در بازی با الهلال غایب است و برای همین زیاد بازی نکرد اما ربیع خواه عالی بازی کرد و من از او راضی هستم. 

وی افزود: سپاهان تیم خوبی را بسته و بازیکنانی مثل پورقاز، آقایی و کریمی را دارد. این تیم پتانسیل بالایی دارد و تفکرات مربی را به خوبی در زمین پیاده می کنند.
 

برانکو تصریح کرد: از ناحیه زیر زانو پای استانکو را متاسفانه قطع کرده‌اند. من با او جدیدا صحبت نکرده ام اما امیدوارم که مشکل او بیشتر از این نشود. او عاشق فوتبال است و پیگیر فوتبال است.

وی ادامه داد: ما به سیاه جامگان امتیاز دادیم و در خانه به پیکان باختیم اما بازی امروز نشان داد که کاندیدای اصلی قهرمانی ما هستیم. الان هفته هفتم است و ۲۳ هفته دیگر مانده و امتیازات زیادی هم در پیش است. ما سخت ترین شرایط بازی را نسبت به رقبا را داریم چرا که در آسیا بازی می کنیم اما افتخار می کنیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم. حتی با وجود اینکه ترافیک زیادی در بازی ها داریم اما خوشحالیم.
 

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: الهلال بیشترین قهرمانی آسیا را دارد. حداقل ۶۰ قهرمانی دارند و تقریبا یک پای نهایی لیگ قهرمانان هستند. چند میلیون دلار برای یک بازیکن هزینه می کنند و پتانسیل بالایی دارند. طبیعی است که بقیه بازیکنان این تیم خطرناک هستند اما ما افتخار می کنیم که تنها تیمی در آسیا هستیم که عملا با بازیکنان بومی تا اینجا رسیده ایم.

وی اظهار داشت: مسقط را ما در حال حاضر داریم اما در چند روز آینده باید اجازه دولت امارات را بگیریم. البته فدراسیون فوتبال امارات قبول کرده که ما در دبی بازی کنیم. آن جا تماشاگران ایرانی زیادی هستند که از ما حمایت می کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    4 3
    تيم پر مهره سپاهان?????!!! من که طرفدار قديمي سپاهانم يکي از اين نونهالا رو هم نميشناسم،يه مشت بچه بودن ولي باغيرت، پوئن اصلي سپاهان که ثبات بود رو نابود کردن و ديگه به اين زوديا هم تيم،تيم سابق نميشه. بازي قشنگي بود.
    • امیر IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
      0 0
      هشتاد درصد تیم سپاهان تغییر کرده است و ایجاد هماهنگی و ثبات، قطعاً زمانبر است ، امیدواریم دوباره بتوانیم سپاهان پرقدرت سابق ( تیمی با پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر ، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، اولین حضور یک تیم ایرانی در جام باشگاههای جهان، چندین قهرمانی جام حذفی و تیمی که قبل از ایجاد لیگ برتر و در دوره لیگ آزادگان ،سالها به عنوان بهترین تیم شهرستانی شناخته می شد) را ببینیم ،
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    8 1
    باید تاسف خورد برای بیرانوند...........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس