کد خبر 777027
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کرانچار

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار امیدواری کرد که بازیکنان تیمش سوار بر بال هواداران، اوج بگیرند و پرواز کنند.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار در آستانه دیدار تیمش با پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:

* دیدار سپاهان- پرسپولیس یک داربی بزرگ ایرانی است که میتوانیم با موفقیت در آن شرایط مان را تغییر دهیم و بعد از چند نتیجه ناخوشایند به ویژه شکست در دیدار با فولاد که دچار بدشانسی شده بودیم روندمان را تغییر دهیم و نواربردهایمان هایمان را آغاز کنیم.

*این دربی به خودی خود این بهانه را فراهم می کند که بازیکنان ما ارزشهای خود را بیش از هر زمانی نشان دهند و بیش از آنچه در توان دارند را در زمین به نمایش بذارند. ما همه تلاش مان برای پیروزی در این مسابقه است که هم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم و و هواداران مان را امیدوار و خوشحال کنیم.

*پرسپولیس هم در این دیدار به شدت به دنبال پیروزی است، ما در دیدار با پیکان نقطه ضعف‌هایی از آنها دیدیم که سعی می‌کنیم از این نقطه ضعف ها بیشترین بهره را ببریم. آنها در کنار این دیدار چند روز دیگر با الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بازی دارند و با همه این تفاسیر کارشان در برابر سپاهان و انگیزه بازیکنان ما بسیار سخت است. به ویژه اینکه این دیدار در ورزشگاه خانگی ما با حضور پرشور هواداران سپاهانی برگزار می شود.

* در این دیدار روی هواداران مان که ورزشگاه را کاملا پر کنند و حمایت جانانه ای از ما داشته باشند حساب ویژه ای باز کرده ایم. من باید از آنها به خاطر اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم نتایجی در خور شان آنها و تیم بزرگ سپاهان را به دست بیاوریم عذرخواهی کنم و امیدوار هستم  که در دیدار با پرسپولیس بتوانیم با یاری آنها روند جدیدی را در سپاهان آغاز کنیم. در این دیدار با مبارزه بازیکنان و شعارها و حمایت های نوددقیقه ای هواداران می توانید سیمای  یک سپاهان قدرتمند و مدعی را مشاهده کنید. سپاهانی که پیروز داربی ایران لقب بگیرد.

*من و برانکو در پشت سرمان کارنامه ای داریم و هر کدام موفقیت های متعددی را در عرصه های ملی و باشگاهی به همراه داریم. منتها ما مربیان نکات و دستورات خود را به بازیکنان منتقل می‌کنیم و این بازیکنان هستند که می توانند با کیفیت‌های خود دیدگاه های ما را در زمین پیاده کنند. امیدوارم  بازیکنان ما بهترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارند و سه امتیاز را از آن خود نمایند.

*۱۱ نفر ترکیب اصلی سپاهان مشخص شده اند اما در مورد  آخرین وضعیت مصدومیت علی کریمی و اینکه سایر بازیکنانی که در لیست ۱۸ نفره ما چه کسانی هستند، فردا همه چیز مشخص می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس