بارزانی

یک منبع کردی اعلام کرد که «مسعود بارزانی» پس از دیدار با «فؤاد معصوم» تصمیم گرفته است تا تأخیر در برگزاری همه پرسی را اعلام کند.

به گزارش مشرق، در حالیکه «فؤاد معصوم» رئیس‌جمهور عراق برای دیدار با «مسعود بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق بعد از ظهر امروز وارد سلیمانیه شد، یک منبع کردی مطلع به پایگاه خبری بغداد الیوم، گفته است که بارزانی تصمیم گرفته تا تأخیر در برگزاری همه‌پرسی را اعلام کند.

به ادعای وی، این تصمیم بارزانی پس از بررسی ضمانت‌های دولت بغداد به کردستان صورت می‌گیرد.

پیش از این «عبدالباری زیباری» نماینده عضو «حزب اتحاد میهنی کردستان» درباره دیدار فؤاد معصوم و بارزانی، گفته بود که این دیدار در مسأله مربوط به مذاکرات اربیل و بغداد سرنوشت‌ساز است.

او گفته بود که بارزانی به سلیمانیه سفر کرد تا مسأله همه پرسی را در طی دیدار با رهبران حزب اتحاد میهنی کردستان از جمله «هیرو احمد» همسر «جلال طالبانی» به سرانجام برساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    4 3
    امروز در سلیمانیه خیلی محکم حرف زد...
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    0 15
    خطر اسرائیل دوم برای ایران بیشتر از خطر اسرائیل اول است این یک اصل استراتژیک در نظر کارشناسان نظامی ایران است اقدام عملی می خواهد خوانندگان محترم مشرق
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    0 6
    مزدوران اسرائیلی و هنگ پیاده نظامش برای بریدن سر پاسدارهای ما در دشت نینوا یعنی موصل و کرکوک اماده شده اند یک یا حسین برای نابودیشان چرا سرداران ما خوابند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس