کد خبر 776936
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
مصاحبه با تقی پور

سخنگوی سابق شورای شهر تهران با اشاره به تهمت‌های شهربانو امانی درباره اینکه اعضای شورای چهارم به جای یک ماشین چند خودرو در اختیار داشتند، گفت: ایناها تهمت است و از وی شکایت خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، رضا تقی پور با اشاره به ادعای شهربانو امانی عضو فعلی شورای شهر تهران مبنی بر اینکه  اعضای شورای چهارم  به جای یک ماشین چند خودرو در اختیار داشتند و آن را در اختیار خانواده‌هایشان گذاشتند، اظهار کرد: این تهمت‌ها و دروغ‌ها قطعا پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: خانم امانی بهتر است کمی مطالعه و بعد اظهارنظر کند به طوری که در دوره قبل تعدادی اعضاء حتی ماشین برای پیگیری امور شورا را  نیز دریافت نکردند.

تقی پور افزود: اینکه یک عضو شورای شهر تهران به راحتی تهمت می زند و رد می‌شود درست نیست و خانم امانی اگر سند و مدرکی دارند حتما منتشر کنند و ما هم استقبال می‌کنیم.

سخنگوی سابق شورای شهر تهران ادامه داد: در تمام دوره‌ها همه واگذاری‌ها و در نهایت تحویل هر دستگاه و خودرو بر اساس چارچوب بوده و این موضع روشن است.

وی افزود: تهمت‌های خانم امانی را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 9
  • حقگو IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    9 4
    پس چرا دولت این همه بدهکاری به جای گذاشته امروز 29شهریور است پول ندارند حقوقها را بدهند یعنی روزشنبه بچه با این وضع چطور به مدرسه بره.هی شکایت شکایتها را هم دیدیم
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    9 1
    اصلا چرا در شورای شهر باید خودرو داده شود،مگرشورای شهر محل پخش خودرو و دیگر ملزومات است.؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس