کد خبر 776866
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
نیمار

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای به منظور تعیین تکلیف دو بازیکن حاشیه‌ساز خود در بازی اخیرش برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، کشمکش بین نیمار و ادینسون کاوانی بر سر زدن ضربه ایستگاهی و ضربه پنالتی در جریان پیروزی 2 بر صفر یکشنبه شب پاری‌سن‌ژرمن برابر لیون در هفته ششم لوشامپیونه فرانسه جنجال زیادی به پا کرد و رسانه‌های مطرح جهانی نیز با این موضوع و حواشی مربوط به آن پرداختند.

در یکی از گزارش‌ها، روزنامه «اکیپ» فرانسه مدعی شد که مشاجره نیمار و کاوانی پس از بازی با لیون در رختکن  تیم هم ادامه داشته و حتی تا آستانه دیگری فیزیکی با هم نیز پیش رفته‌اند که در نهایت با دخالت تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم قائله خاتمه پیدا می‌کند. کاوانی البته در مصاحبه با یکی از رسانه‌های اروگوئه‌ای گفت که چنین اتفاقاتی در زمین فوتبال طبیعی است و مشکلی با نیمار ندارد.

در حالی که روز گذشته نشریه اسپانیای «اسپورت» چاپ کاتالونا مدعی شد که نیمار در تماسی که با ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن داشته، از او خواسته تا ادینسون کاوانی را در لیست فروش PSG بگذارد، روزنامه «پاریزین» فرانسه خبر داد قرار است امروز (چهارشنبه) آنترو هنریک مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن و اونای امری سرمربی تیم با نیمار و کاوانی جلسه‌ای مشترک در محل این باشگاه فرانسوی داشته باشند و مسئله زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی را حل و فصل کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات جنجال‌ساز در زمین نباشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس