نقشه میدانی شمال غرب سوریه.jpg

نیروهای جبهه مقاومت با آمادگی کامل توانستند تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند و پس از درگیری های ۳ ساعته مانع از نفوذ آنان شوند.

به گزارش مشرق، پس از چند ماه آرامش نسبی، دهها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره و جندالاقصی در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب، ساعتی قبل حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای جبهه مقاومت با هدف اخلال در عملیات پاکسازی شرق استان حماه و شهر دیرالزور انجام دادند.

در حملات گروه های تروریستی، مواضع نیروهای جبهه مقاومت در شهرک های « معان و قصر ابوسمره» در شمال استان حماه هدف قرار گرفته شد و تروریست ها تلاش کردند با اصل غافلگیری این دو شهرک را به اشغال خود درآورند.

در مقابل نیروهای جبهه مقاومت با آمادگی کامل توانستند تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند و پس از درگیری های ۳ ساعته مانع از نفوذ آنان به این دو شهرک شوند؛ در جریان این درگیری ها ۶۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

برخی از رسانه های وابسته به عناصر تروریستی از اشغال شهرک های « معان و ابوسمره» خبر داده اند اما یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: تاکنون نیروهای جبهه مقاومت موفق به دفع حملات شده اند و اخبار منتشر شده کذب است.

این منبع میدانی افزود: حملات تروریست ها از مرزهای جنوبی استان ادلب و شهرک های « ام حارتین و عطشان» صورت گرفت اما نیروهای جبهه مقاومت با واکنش قاطع مانع از سقوط  مناطق شده اند و چند خودروی انتحاری تروریست ها را هم در محورهای درگیری منهدم کردند.

به گزارش مشرق، جنگنده های سوری همزمان در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در شهرک های « عطشان، سکیک، ام حارتین، موورک و کفرزیتا» هستند؛ درگیری های نسبت به ساعات گذشته کاهش یافته و نیروهای جبهه مقاومت در تلاش هستند به طور کامل خطر را در این محور دفع کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    6 22
    افرین . عالی حمله کن لامصب
    • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
      23 2
      اصلاح طلب خائن
  • حسین IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    12 1
    الله اکبر
  • AE ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    1 4
    این سوریه هیچ موقع روی خوش نمی بینه این خطو این نشان
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    4 3
    خطر اشغال ادلب سوریه توسط ترکیه بسیار بالاست...ترکیه مدام داره نیرو به مرز ادلب در استان سلوپی میفرسته ...هر لحظه امکان اشغال ادلب وجود داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس