علی اکبر صالحی

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پس از دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ما بیش از آنچه در توافقنامه پادمان، پروتکل الحاقی و برجام آمده است، التزامی برای خود نمی بینیم.

به گزارش مشرق، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان پس از دیدار با یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حاشیه شصت و یکمین کنفرانس عمومی آژانس در وین عنوان کرد:فراتر از توافق پادمان، پروتکل الحاقی و برجام التزامی نداریم.  

وی افزود: ما بیش از آنچه در توافقنامه پادمان، پروتکل الحاقی و برجام آمده است، التزامی برای خود نمی بینیم. 

صالحی عنوان کرد: مدیرکل آژانس از پایبندی ایران به تعهداتش ابراز رضایت کرد و ما نیز از اینکه آژانس تا به امروز توانسته بدون سمت گیری کار را پیش ببرد ابراز رضایت کردیم. 

وی افزود: تاکید ما این بود، همانطور که در سوگندنامه مدیرکل آژانس آمده که آقای آمانو هم این سوگندنامه را قرائت کرد، مدیرکل آژانس باید مستقلانه عمل کند و گوش به توصیه های دیگران نداشته باشد. تا به امروز هم احساس ما این است که آژانس بین المللی انرژی اتمی به این سوگندنامه بخصوص در ارتباط با برجام وفادار بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    0 0
    تا دیروز که پروتکل الحاقی چون به تایید مجلس نرسیده بود، غیر الزام آور و داوطلبانه بود، حالا شد الزام آور؟ سیاستمدار این این دولت آلزایمر دارند!
  • طاها IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    0 0
    والبته سایرالزامات ثانویه که بارفتارمون به آمریکاییها امتیاز میدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس