تلویزیون

با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، رسانه ملی مجموعه‌های تلویزیونی با حال و هوای جبهه جنگ و خاطرات دفاع مقدس را در جدول پخش خود قرار داده است.

به گزارش مشرق، رسانه ملی در آستانه هفته دفاع مقدس مجموعه‌های مناسبتی خود را روی آنتن می‌برد.

شبکه یک با سریال پرواز در ارتفاع صفر

این سریال که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس به تصویر می‌کشد، روایت گر زندگی یک خلبان در دوران شروع جنگ است که تازه ازدواج کرده، همسرش بیماری قلبی دارد و استرس ماموریت‌های شوهر برای او اصلا خوب نیست و این فرد بر سر یک دوراهی برای انجام وظیفه یا ماندن پیش خانواده‌اش قرار می‌گیرد. شاهرخ استخری، علی عمرانی، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

شبکه دو با سریال «شکوه یک زندگی»

«شکوه یک زندگی» به تهیه کنندگی امیر عباس کنی و کارگردانی رضا بهشتی تکریم همسران شهدای جاویدالاثر که با استقامت و امیدواری ‌ سال ها به تنهایی بار زندگی خود و فرزندانشان را به دوش کشیده اند را محور اصلی خود قرار داده است.

قصه‌ این مجموعه در فضای دهه 60  و در یکی از روستاهای استان مازندران روایت می شود. افزون بر این بخش عمده ای از داستان متعلق به دوران دفاع مقدس به‌ویژه عملیات خیبر بوده که در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شده است. در این مجموعه بازیگرانی چون؛ بیتا سحر خیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، کوروش سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «شکوه یک زندگی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 پخش می شود و بازپخش آن 1:00 بامداد، 12:00 و 16:15 خواهد بود.

شبکه آی فیلم با «بهترین تابستان من» و «وفا»

ماجرای مجموعه تلویزیونی خاطره انگیز «بهترین تابستان من» از این قرار است: سعید، نوجوان پرشور یزدی، تلاش‌های زیادی برای رفتن به جبهه می‌کند؛ اما پس از حضور پرماجرایش در پشت جبهه، با حقایقی آشنا می‌شود که بهترین تابستان زندگی او را شکل می دهد...

بازیگرانی همچون علیرضا اسحاقی، سید جواد هاشمی، حسین خانی‌بیک، فاطمه طاهری، شاپور بخشایی، علی صادقی، مهدی صباغی، اسرافیل علمداری، علی جلیلی‌باله، محمد الهی، داریوش یاری، سیروس اعوانی، محسن پناهی، حسن روستایی، امیر محاسبتی، پروین پویا و محسن خرمدره در «بهترین تابستان من» به ایفای نقش پرداخته اند.

«بهترین تابستان من» از دوشنبه 27 شهریور، هر روز ساعت 17:00 پخش می شود. بازپخش آن نیز در ساعت های 01:00 و 09:00 روز بعد به نمایش گذاشته خواهدشد.

پخش مجموعه تلویزیونی «وفا» نیز از چهارشنبه 29 شهریور از کانال فارسی آی فیلم آغاز می شود. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدحسین لطیفی، داستان دلدادگی یک یهودی ایرانی به نام ژوبین است که در دانشگاهی در لبنان به تحصیل می‌پردازد. ژوبین  به دختری مسلمان علاقه‌مند شده و شیفته رفتار و اعتقاداتش می شود. در این میان، در بازگشتی که به ایران دارد،  به زندان می افتد و  ... .

 بازیگرانی که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند، عبارت اند از: پوریا پورسرخ، هانیه توسلی، فرهاد قائمیان، فرهاد اصلانی، سیروس کهوری‌نژاد، لیدا عباسی، الیزابت امینی، محسن قاضی مرادی و رضا ایرانمنش.

اولین قسمت مجموعه تلویزیونی «وفا» از چهارشنبه 29 شهریور ساعت 18:00 به روی آنتن می رود. بازپخش آن نیز در ساعت های 02:00 و 10:00 روز بعد به نمایش گذاشته خواهدشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس