انصارالله

سخنگوی جنبش انصارالله یمن دولت اعلام کرد که امارات با حمایت آمریکا و اسرائیل در جنگ علیه یمن شرکت کرد و مرتکب حماقت شد.

به گزارش مشرق، به نقل از المنار، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در صفحه توئیتر خود به اظهارات اخیر انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه واکنش نشان داد و اعلام کرد که «احمق کسی است که از ۹۰۰ روز گذشته به حماقت خود علیه یمن ادامه می دهد.»

وی با بیان اینکه حماقت دولت امارات و تجاوزات آن به ملت یمن بدون پاسخ مشروع نخواهد بود، افزود: حمایت سعودی آمریکایی صهیونیستی باعث شد که این کشور به خود اجازه حمله به ملت یمن را بدهد.

سخنگوی انصارالله خطاب به قرقاش گفت: ملت در شبه جزیره عربستان با وجود اقدامات سرکوبگرانه تظاهرات می‎کنند و فریا سر می دهند.

انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه روز گذشته به سخنرانی عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن که امارات را به حمله موشکی تهدید کرده بود، واکنش نشان داد و اعلام کرد که تهدیدات الحوثی علیه امارات، ضرورت انجام عملیات عاصفه الحزم ائتلاف سعودی علیه یمن را ثابت می‎کند.

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد که به پیشرفت چشمگیری در زمینه موشکی رسیده‎ایم و به دنبال توسعه سیستم موشکی برای هدف قرار دادن اهداف مورد نظر در امارات هستیم.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که شرکت‎های سرمایه‎گذار در امارات نباید این کشور را کشوری امن به شمار بیارند، چون امارات در تیررس موشک‎های ما است.

وی تاکید کرد که دولت امارات رفتار احمقانه‎ای در یمن انجام داده و هیچ گونه توجیهی در قبال آنچه که در کشور ما انجام داده است، ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
    9 0
    امارات یعنی شغالی که زنازاده است مثل همه اوباش طرفدار امریکای شغال
  • US ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
    8 0
    درود بر انصارالله مرگ بر امارات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس