حمص و حماه.jpg

در این عملیات نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند مساحتی بالغ بر ۸۴ کیلومتر مربع را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حمص حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی مناطق محاصره شده و تامین امنیت پایگاه راهبردی « المجهوره»، میادین نفتی و ارتفاعات الشاعر، ضربات سنگینی را با پشتیبانی جنگنده های روسی به تروریست های داعش وارد کردند.

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی، شهرک های « زغروتیه، درویشیه، لوییده، غنیمان و ام صاج» را به طورکامل پاکسازی کنند؛ در جریان این درگیری ها حداقل ۵۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

در این عملیات نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند مساحتی بالغ بر ۸۴ کیلومتر مربع را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند؛ نیروهای متخصص برای خنثی سازی مناطق آزاد شده از بمب ها و مین های کار گذاشته شده وارد این محور عملیاتی شده اند.

به گزارش مشرق، شب گذشته هم نیروهای متحد با پشتیبانی جنگنده روس موفق شدند، شهرک های « الرابیه، خربه سبعه، مزارع صیاد و کارگاه الدواجن» را در محور شرقی رشته کوه های الشومریه پاکسازی کنند و حدود ۳۰ تروریست ها را به هلاکت برسانند. در محور جنوبی منطقه « جب الجراح» نیز نیروهای سوری و مقاومت توانستند شهرک مهم « ام صهریج» را به کنترل خود درآورند؛ این شهرک پس از آزادسازی شهرک عقیربات، مهم ترین پایگاه گروه تروریستی داعش در منطقه به شمار می آمد.

نیروهای جبهه مقاومت همچنین پس از تثبیت مواضع در روستاهای « الحرش و علام شرقی و نیروگاه برق صلبا»، شهرک « مسعود» را هم از وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند. به گزارش مشرق، در عملیات دقیق جنگنده های روس هم ۴۰ خودروی زرهی و انتحاری داعش در محور غربی شهر عقیربات در شرق استان حماه منهدم شدند و دهها تروریست به هلاکت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • amir IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    46 5
    کار داعش رو باید تموم شده دانست امریکا و ایادیش دو تا سناریو بعد از داعش چیدن یکی کردها که قراره از شمال تا جایی که راه داره به سمت جنوب پیشرفت کنن و قرار نیست با نیروهای ارتش سوریه بجنگن و سناریو دوم از جنوب و مرز اردن توسط ارتش ازاد و جبهه النصره بیان راه زمینی ایران به مدیترانه رو ببندن
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    42 6
    شرق حماه رو ول کنید بچسبید به دیرالزور. داعش تو حماه محاصره شده و کارش تمومه اما غفلت از دیرالزور یعنی پیشروی. بیش از پیش کردها
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
      2 0
      تا وقتی تو حماه تروریست داعشی هست موی دماغ نیروهای متحد از پشت سر میشن و مدام ایجاد مزاحمت میکنن و کلی نیرو باید بمونه تا این محاصره شکسته نشه و جلوی مزاحمتهای اینها رو بگیره اما اگر این قسمت هم پاکسازی بشه نیروهای مقاومت با خیال راحت تجهیزات و نیروهای درگیر در حماه رو میتونن به دیرالزور منتقل کنن
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    5 39
    طوفان؟؟؟آره جون خودت
    • محمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      35 2
      به جان پدر داعشیت طوفانه
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    6 4
    متاسفانه نیروهای به اصطلاح دموکراتیک سوریه خودشونو به دیرالزور رسوندن و مانع پیشروی ارتش سوریه به شرق فرات شدند
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    3 1
    ان شااله پیروزی نیروهای مقاومت نزدیکه
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    0 0
    جنگ ما الان فقط با اقلیمه و نباید ثانیه ای از بارزانی که ارزن نمی ارزد غافل شد.
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    0 0
    جنگ ما الان فقط با اقلیمه و نباید ثانیه ای از بارزانی که ارزن نمی ارزد غافل شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس