منوچهر والی زاده

هنرمند دوبلور صدا و سیما با بیان اینکه حرف زدن جای رئیسعلی دلواری برایم خاطره است، گفت: از بین چند نفر، افتخار دوبله نقش رئیسعلی دلواری را پیدا کردم

به گزارش مشرق، منوچهر والی‌زاده در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری اظهار کرد: مجموعه دلیران تنگستان، مجموعه‌ای ماندگار در تاریخ سینما و تلویزیون کشور است.

وی ادامه داد: کارگردانی این فیلم را همایون شهنواز از سینماگران برجسته کشور برعهده داشت؛ بازی بازیگران و هماهنگی و محتوا از جنبه‌های مهم این مجموعه تلویزیونی بود و افتخار این مجموعه، نمایش رشادت‌های رئیسعلی دلواری بوده که از مبارزان ماندگار ایران اسلامی است.

هنرمند دوبلور صدا و سیما در بیان خاطراتی از دوبله مجموعه تلویزیونی «دلیران تنگستان» تصریح کرد: مرحوم جوهری نقش رئیسعلی دلواری را بازی کرد و از اولین‌های دوبله مانند استاد هوشنگ لطیف‌پور در جریان دوبله این مجموعه تلویزیونی حضور داشتند.

والی‌زاده با اشاره به اینکه برای دوبله نقش رئیسعلی دلواری چند نفر تست دادند و در نهایت بنده افتخار دوبله این نقش را پیدا کردم، اضافه کرد: حرف زدن جای رئیسعلی برایم خاطره شده است.

وی با بیان اینکه خاطره‌ای تلخ از جریان دوبله مجموعه تلویزیونی دلیران تنگستان فوت مرحوم جوهری بود که در حادثه تلخ تصادف اتفاق افتاد، تصریح کرد: مرحوم جوهری حین دوبله این سریال به استودیو دوبلاژ سر می‌زد و دوبله این سریال را نگاه می‌کرد.

هنرمند دوبلور صدا و سیما با تأکید بر اینکه «دلیران تنگستان» از مجموعه‌های ماندگار تلویزیون است، اضافه کرد: این اثر هنوز با گذشت سال‌ها از تولید و پخش ماندگار است و از آن نام برده می‌شود.والی‌زاده با اشاره به اینکه شاهد پخش «هنر دوبله» از شبکه نمایش هستیم، تصریح کرد: این برنامه در 52 قسمت تولید شد؛ تکرار آن از شبکه نمایش که مخاطب اصلی آن فیلم‌ببین هستند، پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه من مجری نیستم و احترام زیادی برای مجریان قائل هستم، اضافه کرد: چون به این برنامه اشراف داشتم و با گذشته و کارنامه و شخصیت فعالان این عرصه که میهمانان این برنامه بودند آشنایی داشتم، مجری‌گری آن را پذیرفتم.

هنرمند دوبلور صدا و سیما با تأکید بر اینکه هنر دوبله برای جوانان علاقه‌مند به این هنر خیلی جالب است، اظهار کرد: گویندگان نسل دهه 60 و نسل جدید در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس