کد خبر 766175
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
پژمان منتظری

مدافع دوباره استقلالی شده فوتبال ایران که مشخص شد در لیست جدید کی روش قرار ندارد پس از بازگشت به تیم سابق خود از اقبال بالایی برخوردار نبود.

به گزارش مشرق، پژمان منتظری که در بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 تبدیل به یکی از مهمترین مهره های کی روش در تیم ملی شد تاکنون به عنوان یکی از پایه های ثابت اردوهای او به حساب می آمد، اگر دوران مصدومیت منتظری را کنار بگذاریم اردویی نبود که کی روش تشکیل دهد و از تیم های ام صلال و الاهلی قطر به آن نپیوندد تا این که تصمیم اخیر کی روش رکورد حضور این مدافع در تیم ملی را شکست.

در حالی که پژمان پا به ایران گذاشته بود تا این بار پیشاپیش چشمان کادرفنی تیم ملی به بازی بپردازد و بتواند توانایی های خود را به صورت تمام و کمال به رخ آنها بکشد دچار بدبیاری بزرگی شد و در ترکیبی به میدان رفت که بدترین آغاز استقلالی ها در تاریخ لیگ های ایران را به نمایش گذاشتند و همین اتفاق باعث شد تا او نیز اسیر بازی ناهمگون تیمش شود و نتواند راهی به تیم ملی پیدا کند.

این اتفاق در حالی می افتد که منتظری همیشه از بازیکنان مورد علاقه کی روش محسوب می شده و بسیار عجیب بود که مرد پرتغالی حساب او را از تیمش جدا و به تیم ملی دعوت نکند.

منتظری و آبی پوشان روز گذشته نیز در دیدار برابر پدیده به میدان رفتند اما نتوانستند در برابر مشهدی ها قد علم کنند و بازی را با دو گل به آنها واگذار کردند، گل هایی که یکی از آنها توسط همین بازیکنی که در عکس با منتظری در جدال است یعنی محمد قاضی به ثمر رسید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس