کد خبر 766058
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کولاکوویچ

نخستین جلسه تمرین تیم ملی والیبال در سالن فدراسیون با حضور همه بازیکنان برگزار شد.

به گزارش مشرق، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران گفت: در اردبیل مسابقات سطح بالا و خوبی را پشت سرگذاشتیم، توانستیم در شرایط حرفه‌ای نتایج قابل قبولی را به دست آوریم و عنوان قهرمانی را برای ایران به ثبت رسانیم.

وی افزود: با قهرمانی در مسابقات اردبیل جواز حضور در رقابت های بین قاره‌ای به دست آوریم. این مسابقات از آن جهت اهمیت زیادی دارد که 6 تیم از برترین های جهان در آن حاضر می یابد چهار تیم از برترین های قاره های مختلف، ژاپن میزبان و یک تیم هم با بهره گیری از امتیاز فدراسیون جهانی در این رقابت ها حضور دارند.

وی افزود: نخستین حریف ما در ژاپن تیم ملی ایتالیا است سپس به مصاف آمریکا باید برویم هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و در نخستین گام به دنبال رسیدن به آمادگی مطلوب هستیم سپس برای تک تک بازی ها برنامه خاصی داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه که برای من اهمیت دارد این است که بتوانیم سطح خوبی از والیبال ایران را به نمایش بگذاریم همان طور که در اردبیل هم این اتفاق افتاد.

رقابت های جام بزرگ قاره ها از 21 تا 26 شهریور ماه در کشور ژاپن برگزار خواهد شد و تیم ایران به عنوان قهرمان قاره آسیا در این پیکارها حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس