کد خبر 766018
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
قبض تلفن

شرکت مخابرات با برقراری تماس تلفنی با مشترکان، لغو چاپ قبوض کاغذی تلفن ثابت را پیشنهاد می‌کند. مشترکان همچنین در صورت تمایل می توانند درخواست لغو چاپ قبض را پیامکی اعلام کنند.

به گزارش مشرق، شرکت مخابرات با برقراری تماس تلفنی با مشترکان، لغو چاپ قبوض کاغذی تلفن ثابت را پیشنهاد می‌کند. مشترکان همچنین در صورت تمایل می توانند درخواست لغو چاپ قبض را پیامکی اعلام کنند.

 اخیرا شرکت مخابرات با برقراری تماس تلفنی با مشترکان، لغو چاپ قبوض کاغذی تلفن ثابت را به مشترکان پیشنهاد می‌کند. در این تماس همچنین از مشترک خواسته می شود که در صورت تمایل به دریافت قبض کاغذی گزینه یک را انتخاب کنند.

بنابر اعلام شرکت مخابرات، این اقدام در راستای توسعه مسئولیت های اجتماعی و ایفای تعهدات در قبال حفاظت از محیط زیست انجام می‌شود.

این شرکت اعلام کرده همچنین مشتریان تلفن ثابت منطقه تهران می توانند ازطریق ارسال پیامک به شماره 0211818 درخواست لغو چاپ قبوض تلفن ثابت را ارسال و و صورت حساب دوره خود را دریافت کنند. قالب پیامک ارسالی باید به شرح (شماره تلفن + کد شهر +*) باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    1 0
    دو سال قبض نمیدن به ما، یک سره زنگ میزنن پول بدید و گر نه تا ساعت 12 قطع میشه. این جدیدترین نوع اطلاع رسانی قبوض که تا حالا تو کهکشان راه شیری و بدست توانمند مخابرات صادر شده.
    • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
      0 0
      اطلاع از ریز صورت حساب حق مشترک هست.من باید بدونم قراره برای چه خدماتی به مخابرات پول می دهم.همین طوری بگویند 40000،55000 بده که نمیشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس