بیرانوند

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی ۲ بر صفر از الاهلی عقب افتادیم از نظر روحی روانی به هم ریختیم اما خوشحالم که به بازی برگشتیم.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان، گفت: می‌توانم بگویم بازی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر که مساوی کردیم. البته بازی بسیار سختی بود و ما در همان ابتدای بازی غافلگیر شدیم.گلی که خوردیم روی غافلگیری بود. با وجود اینکه در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم اما مالکیت بازی در نیمه اول در دست الاهلی عربستان بود و آنها بهتر از ما بازی می‌کردند. 

وی ادامه داد:اما روند بازی در نیمه دوم تغییر کرد و ما نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کردیم هر چند که یک گل دیگر هم خوردیم و 2 بر صفر عقب افتادیم. وقتی تیمی در این سطح 2 بر صفر عقب می‌افتد و بازی  را 2-2 می‌کند یعنی اینکه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم با دعای خیر مردم در بازی برگشت بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و دل میلیون‌ها پرسپولیسی را شاد کنیم. 

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران این تیم بعد از نتیجه 2 بر صفر نگران شده بودند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهم واقعیت را بگویم خودم هم خیلی نگران شده بودم چرا که ما به عنوان میزبان 2 بر صفر عقب افتاده بودیم و کمی از نظر روحی و روانی به هم ریخته بودیم اما خوشحالم که در نهایت بازنده نشدیم و با تساوی از زمین بیرون آمدیم. مطمئن هستم هواداران ما هم خوشحال هستند و به بازی برگشت امیدواریم. می‌توانیم در ابوظبی با یک بازی خوب دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس