بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس آخرین جزئیات ماجرای درگیری نماینده بیجار در مجلس با مامور نیروی انتظامی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگیری حمدالله کریمی و مامور نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد، اظهار داشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بنده ماموریت داده تا این موضوع را بررسی کنم.

وی با بیان اینکه بعید است این پرونده به دادگاه برود، افزود: قرار است جلسه‌ای با حضور سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی، مسئولان حقوقی و حمدالله کریمی نماینده بیجار در مجلس تشکیل و این مشکل حل و فصل شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه هر دو طرف درگیری مدعی هستند، لذا نظر رئیس مجلس این بود که برای اینکه دو طرف آسیب نبینند این موضوع به صورت کدخدامنشانه حل شود.

به گزارش تسنیم، حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اخیرا با یکی از ماموران نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد تهران درگیر شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    4 0
    به ضعفا که میرسه کدخدا منشی حل شود باید این ادمها و زیاده خواهان به سزای اعمالشان برستد قانون فقط برای ضعفا نیست که الان همینطوره نماینده زیاده خواه و هر کس دیگر باید برخورد شود و حکنش افکار عمومی بدانند
  • محمود ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    4 0
    این نماینده مغرور باید محاکمه بشه چندمورد سابقه خشونت داره. نباید به این راحتی ازش بگذرن. یعنی اگه یه آدم معمولی اینکارو کرده بود هم میگفتین کدخدامنشآنه حلش کنید. پس با این کارتون معلومه جایگاه یه نماینده با یه فرد معمولی زمین تا آسمون فاصله داره
  • سید ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    6 0
    منظور لاریجانی از کدخدا منشی همان ماستمالیزلسیون کردن موضوع است تا آبروی ریزی اصلاح طلبان تهوع آور کمتر شود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس