کد خبر 765127
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیام های جداگانه ای از تلاش و زحمات اعضای کابینه یازدهم قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای از تلاش و زحمات اعضای کابینه یازدهم قدردانی و به اعضای کابینه دوازدهم تبریک گفت.

در بخشی از پیام به اعضای کابینه یازدهم آمده است: علی‌رغم شرایط خاص امنیتی در سال‌های اخیر و تهدیدات ناشی از آن بر محیط امنیتی کشور، مساعی و مساعدت‌های بی دریغ اعضای محترم دولت یازدهم در پیگیری موضوعات مرتبط با امنیت ملی کارنامه برجسته و قابل تقدیری را برای مجموعه دولت محترم رقم زده است.

شمخانی همچنین در پیام به اعضای کابینه دوازدهم تصریح کرد: امروز شرایط کشور ما در ابعاد داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به گونه‌ای است که می‌بایست در سایه همدلی و همراهی هوشمندانه بخش‌های مختلف، ضمن بهره گیری از فرصت‌های جدید و مدیریت تهدیدات پیش رو، ارتقاء سریع و مستمر مؤلفه‌های قدرت ساز را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی وجهه همت خود قرار دهیم و مسیر تحقق جهت گیری‌های کلان تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را با شتابی مضاعف طی کنیم.

وی افزود: بدون شک «تمشیت مشکلات مردم بویژه نارسایی‌های معیشتی و اقتصادی» ، «تعامل گسترده با دنیا و ارتباطات وسیع با ملت‌ها و دولت‌ها» و «ایستادگی همراه با صلابت و قدرت در مقابل سلطه طلبان» به عنوان اصول اساسی در تأمین امنیت پایدار و فراگیر، اصلی ترین اولویت‌هایی است که می‌بایست ظرفیت‌های کشور در مسیر تامین و تحقق آن بسیج شده و سایر قوا و دستگاه‌های حاکمیتی در پشتیبانی از دولت برای دستیابی به آن ،جهادی فراگیر را آغاز کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ضرورت همکاری و هماهنگی اعضای دولت و سایر دستگاه‌های مسئول به منظور بهره گیری موثر از فرصت‌های پیش روی کشور در ابعاد داخلی و خارجی خاطرنشان کرد:  «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» به عنوان برنامه‌های اساسی دولت محترم در چهار سال آینده واجد عناصر و ظرفیت‌های بسیار مهم در فراهم سازی شرایط مساعد برای تقویت پایه‌های اصیل قدرت و توانمندی در کشور است.

شمخانی در این پیام با تاکید بر ارتقاء هم افزایی ظرفیت‌های بالقوه در دستگاه‌های مختلف به منظور تحقق اهداف دولت، آمادگی کامل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای همکاری و مشارکت مجدانه در این خصوص را اعلام کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    13 1
    بله تلاش کردن که من با 37 سال سن یک خواستگاری هم نتونستم برم
    • besafa ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      0 1
      شما باید تو 30 سالگی ازدواج میکردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس