آنتونیو کاسانو

همسر مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا دلیل تصمیم ناگهانی او برای آویزان کردن کفش‌هایش را توضیح داد.

به گزارش مشرق، آنتونیو کاسانو روز دوشنبه هفته جاری برای دومین با طی یک هفته اخیر اعلام بازنشستگی کرد آن هم در حالی که تنها دو هفته پیش با تیم هلاس ورونا قرارداد بسته بود. درباره دلیل تغییر موضع ناگهانی مهاجم سابق رم اخبار ضد و نقیضی در رسانه منتشر شد که یکی از آنها به وجود آمدن مشکلات خانوادگی برای این بازیکن 35 ساله و امتناع اعضای خانواده‌اش از همراهی او در سفر به شمال ایتالیا بود.

کارولینا مارچیالیس، همسر کاسانو اما این موضوع را تکذیب کرد. او به نشریه اوجی ایتالیا گفت: آنتونیو نمی‌خواست زیادی خانواده‌اش به هم بریزد. با این حال من هنوز هم اولین کسی هستم که از تمام تصمیماتش حمایت می‌کند، حتی اگر می‌خواست به چین برود هم با فرزندان‌مان همراهی‌اش می‌کردیم. من با هر شرایطی می‌توانم خودم را وفق دهم و به فرزندانم هم گفته‌ام که باید این‌طور باشند. برای من مهم این است که خانواده‌مان متحد باشد. ما می‌توانم با او به آن سر دنیا هم برویم.

همسر کاسانو ادامه داد: من اول صبح به طور غریزی از جنوا خارج شدم، چون همسرم را بهتر از هر کسی می‌شناسم. به محض اینکه صدایش را پشت تلفن شنیدم، فرزندان‌‌مان را سوار ماشین کردم و 450 کیلومتر رانندگی کردم تا خودم را به آنتونیو برسانم در حالی که حتی خود او هم نمی‌دانست که ما به آنجا می‌رفتیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس