کد خبر 749271
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
مسجد القصی

جنبش فتح فلسطین اقدام رژیم صهیونیستی بستن مسجد الاقصی را «رقت‌انگیز» خواند و از فلسطینیان خواست برای برپایی نماز جمعه به قبله اول مسلمانان بروند.

به گزارش مشرق، جنبش فتح فلسطین اقدام رژیم صهیونیستی در بستن مسجد الاقصی را «رقت‌انگیز» خواند و آن را محکوم کرده است.صبح امروز جمعه منابع محلی از وقوع عملیات استشهادی توسط چند فلسطینی در «باب الاسد» واقع در مجموعه «مسجد الاقصی» خبر دادند.

 طبق آخرین خبرها، سه فلسطینی شهید و دو نظامی صهیونیست کشته شدند .به دنبال این تحولات، نظامیان صهیونیست در اقدامی بی‏‌سابقه همه مسیرهای منتهی به منطقه القدس القدیمه(بخش قدیمی قدس) و مسجد الاقصی را مسدود کردند.

کمیته‎های مقاومت فلسطین عملیات شهادت طلبانه در قدس را تهنئت گفت و آن را در پاسخ به حملات مستمر صهیونیست‎ها به مسجدالاقصی عنوان کرد.جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در بیانیه‎ای عملیات «قهرمانانه» سه جوان فلسطینی را تبریک گفته و درباره حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم آن هشدار داد.

جنبش فتح فلسطین هم درباره مسدود شدن مسجد الاقصی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی هشدار داده است.به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، سخنگوی جنبش فتح ضمن محکوم کردن بستن مسجد الاقصی، از فلسطینیان خواست برای برگزاری نماز جمعه به مسجد‌الاقصی بروند.

این سخنگوی فلسطینی گفته که «نیروهای اشغالگر اسرائیلی، حق مردم فلسطین را برای نماز خواندن نماز» رد کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس