کد خبر 747319
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
جدیدترین سوتی ترامپ

دادگاهی در آمریکا یکی از افراد شرکت‌کننده در اعتراضات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور این کشور را به تحمل چهار ماه حبس محکوم کرد.

 به گزارش مشرق، از میان ۲۰۰ نفر از معترضان به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که به اتهام شورش در روز مراسم تحلیف وی دستگیر شده بودند، نفر اول به دلیل مجرم شناخته شدن در دو فقره ماده اتهامی به ۴ ماه حبس محکوم شد.

«دین پاول» ۳۱ ساله همراه با ۲۳۳ نفر دیگر روز ۲۰ ژانویه دستگیر و در ابتدا به ۱۴ فقره جرم متهم شد. وی ماه آوریل در دو مورد از اتهامات، یعنی شورش و حمله به افسر پلیس مجرم شناخته شد.  

«اشلی جونز»، وکیل وی گفت که او از فلوریدا برای اعتراض مسالمت‌آمیز به مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» به واشنگتن سفر کرده بود، اما ازدحام جمعیت باعث شد که وی گرفتار هیجانات شود.  

«پاول» در جلسه دادگاه اعتراف کرد در اعتراضات بیش از ۲۰۰ نفر از افراد سیاه‌پوش که اقدام به شکستن شیشه مغازه‌ها و پرتاب سنگ در روز مراسم تحلیف کردند، شرکت کرده است.  

«جنیفر کرکوف»، دستیار دادستان در جلسه استماع دادگاه وی گفت: «او برای انجام اقدامات خشونت‌بار از جمله پوشاندن چهره، پرتاب سنگ و متواری شدن، به واشنگتن سفر کرده بود. او اقدام به پرتاب سنگ و کلوخ به سمت شیشه‌های مغازه‌هایی کرده که داخل آنها مشتری و کودک بوده‌اند. »

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس