"من از اسرائیل هستم و ریچارد کلایدرمن را تحسین می کنم ، از ته قلب و روح ! از ریچارد بسیار متشکرم که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده است.

گروه فرهنگی مشرق- "من از اسرائیل هستم  و ریچارد کلایدرمن را تحسین می کنم ، از ته قلب و روح !

از ریچارد بسیار متشکرم  که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده  است.این از محبت  شماست ؛  من نمی توانم از  گوش کردن به این موسیقی دست بردارم !"
یک صهیونیست  به نام N a o m i در مورد کلایدرمن سطور بالا را در اینترنت نوشته است. 
***

کنسرت موسیقی پاپ ، "ریچارد کلایدرمن "  با همراهی 16 نفر در تهران به مناسبت  9 آبان آغاز وچندین روز ادامه خواهد داشت  .
ریچارد کلایدرمن نه به عنوان یک هنرمند بزرگ بلکه به عنوان یک تاجر موسیقی نیمه پاپ و عوام زده شناخته شده است.ریچارد کلایدرمن پیانو نواز  فرانسوی درسال 1991  صفحه موسیقی " یهودی تنهای اسرائیل!"    RARE ISRAELI ISRAEL و در سال 1998 دو صفحه موسیقی دیگر به نام "  پنجاه سال برای اسرائیل " Fifty  Years to Israel  را به  بازار عرضه کرده است  که این صفحه های موسیقی که به صورت سی دی نیز منتشر شده اند ، جزو محصولات  فرهنگی رژیم  اشغالگر  قدس به شمار  می‌روند .

کلایدرمن  بارها  در سرزمین های اشغالی به اجرای کنسرت پرداخته است  و جزو معدود  موزیسین هائی است که به طور علنی  در حمایت از رژیم صهیونیستی  دارای فعالیت بوده است.  تقارن برنامه موسیقی ریچارد کلایدرمن در ایران با یکی از روز های منحوس دوران شاه بسیار جلب توجه می‌کند هر چند و هنوز نحوه توزیع و تقسیم درامدهای میلیونی این برنامه  و دلال آن مشخص نیست. 

آلبومی که کلایدرمن در سال 1991 ارائه کرد شامل یک آواز صهیونیستی بود که در تنهائی قوم یهود سروده شده است و کلایدرمن  از آن آلبومی با نام " اسرائیلی تنهای اسرائیل ! "ساخته است.

توضیحی کوتاه درباره این خبر: پس از انتشار گزارش فوق روابط عمومی برج میلاد تهران ضمن تماس با تحریریه سایت خبری- تحلیلی مشرق ضمن تکذیب برگزاری این کنسرت در سالن برج میلاد، وجود هر گونه قرداد در این زمینه را رد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 21
  • ناشناس ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 3
    معلومه تو این مملکت چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 3
    خاک بر سر آن مدیری که از این دجال دعوت به عمل آورده . پس دادستان چه کار می کند؟!
  • مهدی ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 2
    از روشنگری شما سپاسگزارم شاید در وزارت ارشاد یهودیان پنهان و صهیونیستهای مسلمان حضور دارند.
  • مجید ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 2
    باید مجوز وزارت ارشاد را گرفته باشد!! یه کاری میکنن تا دوباره مردم خودشان دست به کار بشن و ...
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 2
    مااسرائیل را قبول نداریم ورزشکاران ما در عرصه های جهانی هم با اسرائیلیها مبارزه نمی کنن در تمامی تطظاهرات شعار مرگ براسرائیل بر زبانمان است چگونه این کنسرت در ایران در برج میلاد برگزار می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رسول ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 3
    اگر جرات داره پاشو بذاره تو برج میلاد، تا اون برجو رو سرش خراب کنیم. افتاد!!!
  • ali ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 2
    روز 9 آبان جلو برج میلاد فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهیم
  • بصیر ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 2
    همین کارهای نپخته ونسنجیدشون دل ملت ما رو دردمیاره.ماهاکه به ازاینجورکارهاازجانب مسئولین عادت کردیم.
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 2
    یه پیرمردی بود میگفت انقلاب اسلامی 7ام تیر تموم شد. مثل اینکه راست میگفت
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 2
    برای بعضی مردم تمام شده..انقلاب هرگز تمام نمیشه...
  • مهدی ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 0
    جهت اطلاع حضرت سایت مشرق این کنسرت توی سالن وزارت کشور برگزار می شود .نه برج میلاد ............. یه سوال می پرسیدن لااقل بعد
  • یدی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 1
    مرد باشید همه سر تاریخ مذکور بیایید مقابل برج میلاد
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 0
    البته بعضی از پیر مردهای بدبین تر هم هر وقت که توی خیابون راه می رن و می بینن برگ درختا در فصل پاییز زرد و شده و زمین می ریزه می گن:زمان شاه که از این خبرا نبود، مگه امکان داشت برگ درختا توی پاییز زرد بشه و ... انقلاب نه تنها تمام نشده بلکه روز بروزهم قدرتمندتر می شود البته به شرط بصیرت و ولایت پذیری
  • محسن ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 0
    9 آبان!!!؟ روز تولد وليعهد مخلوع!؟
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 0
    دوست عزیز که می گوئی بعد از هفتم تیر انقلاب تما شد ؛ خدای آفریننده شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر که نمرده . انقلاب ادامه دارد و روز بروز ناخالص ها را رسوا می کند .
  • مهدي ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 0
    احتمالاً خبر از بيخ و بن دروغ است.
  • یه مرد ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    بیاد... خودم میکشمش.والسلام
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    بفرمایید "ربع پهلوی"..
  • حمید ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    درهیچ جایی ازاین خاک نام اسراییل معناومفهومی ندارد
  • افراشته ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    برج میلاد می توانست خبر خبرگزاری مهر را هم تکذیب کند ، پس چرا انرا تکذیب نکرد؟ اگر مشرق این خبر را نمی زد ، تکذیب لازم نبود ، خبر خبرگزاری مهر در تمام سایت ها تکرار و تکثیر شده است! این هم خبر خبرگزاری مهر: ریچارد کلایدرمن در تهران پیانو می‌نوازد کنسرت گروه “کلایدرمن” به سرپرستی ریچارد کلایدرمن از تاریخ ۹ تا ۱۳ آبان ماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر به نقل از دفتر موسیقی وزارت ارشاد، ریچارد کلایدرمن پیانیست مشهورفرانسوی به همراه گروه ۱۶ نفری خود در تهران به روی صحنه می رود و برای علاقمندان پیانو می نوازد. ریچارد کلایدرمناست. او که نام اصلی اش Philippe Pagèsاست آلبوم‌های متعددی را ارائه کرده و قرار است در اجرای خود در تهران ساخته های جدید ، باز نوازی آثار معروف موسیقی کلاسیک، تنظیم آثار مشهور موسیقی مردمی و موسیقی ملل، و تنظیم‌هایی از موسیقی فیلم های مشهور سینما جهان را به روی صحنه ببرد. لازم به ذکر است کلایدرمن تا کنون بیش از ۱۲۰۰ ملودی ضبط کرده است و با فروش بیش از ۸۰ میلیون نسخه دارای ۲۷۰ صفحه طلایی و ۷۰ صفحه پلاتینیوم است. وی سبک رمانتیک نوینی را با تلفیق موسیقی کلاسیک و پاپ ساخته و استاندارد جدیدی از اجرای پیانو را که برای اغلب علاقمندان پیانو و حتی مبتدیان قابل اجرا است پدید آورده. موسیقی کلایدرمن همانند پلی موسیقی پاپ را به موسیقی کلاسیک پیوند زده، گرایش و درک موسیقی کلاسیک به ویژه آهنگسازی را برای مردم دنیا آسان تر نموده است. در کتاب رکوردهای جهانی گینس، از وی به عنوان ” موفق‌ترین نوازنده پیانو در سراسر دنیا” نام برده شده‌است. منبع: مهر
  • داوود ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    1 1
    ايشان مرد بسيار شريفي است و اگر از پيروان حضرت موسي تجليل كرده مي توان از او خواست كه از پيروان حضرت محمد هم تجليل كند. اين كه كاري ندارد!!! چرا ما با همه جنگ داريم؟ بيخود نيست كه به تروريسم معروف شديم. اسلام دين رحمت است .
  • ایران ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    0 0
    اقا داوود اونور نشستی می گی بکن لنگش؟ پیروان حضرت موسی !!؟؟؟؟ به نظرت این یهودیا بهتر بگیم صهیونیست ها پیروان حضرت موسی هستند ؟؟؟؟؟؟ حضرت موسی گفته بچه 5 ساله بکشین ؟ حضرت موسی گفته نسل کشی راه بندازین ؟ حضرت موسی گفته به زور برین یه جایی رو صاحب بشین .... ادم هایی مثل شما ها هستند که ایران و تروریست می دونن ادم هایی که خودشونو گم کردن .. شما ها هستید که ابروی ایران و بردید ... ما هرچه باشیم غیور هستیم می دونی یعنی چی ؟ یعنی غیرت داریم واسه کشورمون جونمونو میدیم واسه کشورمون کسی بد بگه یا چپ نگاه کنه فاتحه اش خوندس حالا که اسرائیل عددی نیست واسه ما ... حالا یه اقای به اصطلاح هنرمند می خواد بیاد بنوازه شما باید بگی به تروریست معروف شدیم!! ... لابد شما ایرانی نیستی که داری از این حرف ها می زنی ؟؟؟؟
  • سعید ت ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    2 0
    عمری است که کلایدرمن و تمام آثارش را می شناسم. در تمام آلبوم های رسمی وی که از شرکت ضبط وی دلفین منتشر شده و در تمامی وبسایت رسمی وی این آلبوم های اسراییلی را که هرگز نمی توان یافت. کلایدرمن هنرمندی مردمی است و در طول 35 سال کار خود هرگز فعالیتی سیاسی نداشته و ندارد. کلایدرمن تنها 2 بار یک بار در سال 1981 و بار آخر در 2008 به اسراییل سفر کرده است. هنرمندان دیگری از جمله تءودوراکیس یونانی که مواضع ضد صهیونیستی وی معروف است در سال های اخیر کنسرتی در اسراییل برگزار کرده بود. امثال این هنرمندان مسلمان نیستند که به تحریم اسراییل معتقد باشند. کشور متبوع تمام هنرمندان جهانی در اسراییل دارای سفارت است و بسیاری هنرمندان غیر مسلمان برای مردم اسراییل مانند مردم سایر کشورها برنامه اجرا کرده اند. در حالی که کلایدرمن تا حال 2000 کنسرت در دنیا و از این میان 800 کنسرت در کشور ژاپن برگزار کرده است, در اسراییل تنها 4 شب, یک شب در سال 1981 و 3 شب در سال 2008 آن هم نه برای دولت اسراییل بلکه برای مردم کنسرت اجرا کرده, (مردمی که مشاور رییس جمهور کشوری شیعه و ضدصهیونیستی که هنوز در پست خود باقی است حرف از دوستی با آنان زده بود! ) با این اوصاف باید کلایدرمن را نه مداح رژیم صهیونیستی بلکه مداح چشم بادامی ها به حساب آورد. تنها 4 شب کنسرت کلایدرمن در اسراییل در مقابل 2000 کنسرتش در طول 30 سال از نظر هیچ انسان منصفی نشانگر صهیونیستی بودن وی نیست. مقاله فوق که از بنگاه اتهام پراکنی کیهان درآمده کاملا سفسطه آمیز و تنها بر پایه ی توهم, بازی سیاسی و جوسازی است. با یک تحقیق ساده در فهرست آلبوم های رسمی کلایدرمن می توان دریافت که این 2 آلبوم مقاله فوق توسط خود اسراییلی ها و بدون مجوز از کمپانی پخش آثار کلایدرمن منتشر شده اند. بجز تنها 2سایت اسراییلی نام این دو آلبوم در هیچ سایت دیگری از جمله در فهرست کامل آثار کلایدرمن در سایت رسمی وی وجود خارجی ندارد. به علاوه نظر یک اسراییلی هرگز دلیل نمی شود.
  • دوست داره کلایدرمن ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    2 0
    فقط می تونم بگم که واسه خبرنگار سایت مشرق متاسفم کق بدون تحقیق و بی آکاهی با ابروی یک هنرمند مثل آب خوردن بازی می کنه اونم فقط به خاطر خود شیرینی های بی موردی که این روزها اساس دین و تمدن ایران رو داره نابود می کنه
  • دوست داره کلایدرمن ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    1 0
    آقا رسول واستون متاسفم امثال شما هستند که الان اوضاع دین زیبا و لطیف اسلام اینطور،
  • منصف ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    0 0
    روزنامه شرق با برسی مستند در این مورد در مقاله هفته قبل خود نوشت مسئولین ارشاد و اطلاعات ایران خودشان اذعان دارند که کلایدرمن ارتباطی به صهیونیزم ندارد و کلایدرمن و مدیرش هم با یک واکنش سریع در یک سند رسمی انتشار این آلبوم های ساخت اسراییل از جانب شرکت فرانسوی ضبطشان را صریحا تکذیب کرده اند. جا دارد که شما هم به اشتباه خود در درج این خبر جنجال آمیز اذعان کنید. به علاوه فکر می کنید مثلا آقای اردوغان یا پوتین و امثالهم که در سال های اخیر حتی در سفر به ایران به دیدار با رهبر معظم انقلاب و مصافحه با ایشان هم نائل شده اند آیا هرگز به اسراییل سفر نکرده و با سران رژیم صهیونیستی دیدار و روبوسی نداشته اند و استوار نامه به سفیر اسراییل در کشورشان نداده اند ؟!!! کلایدرمن بر فرض که در طول 30 سال فعالیتش تنها 4 شب در سرزمین های اشغالی کنسرت داده باشد.. او نه برای دولت صهیونیستی بلکه برای مردم آن جا برنامه اجرا کرده... مردمی که ما آن ها را یک مشت بخت برگشته و فریب خورده و بیچاره می نامیم که یهودیانی بوده اند در لهستان و آرژانتین و ... که فریب وعده های سرزمین موعود صهیونیزم را خورده اند. کمی منصف باشید.
  • منبع: روزنامه شرق ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    0 0
    پاسخ نوازنده نامدار فرانسوی به انتقادها در ایران ريچارد كلايدرمن: هيچ رابطه‌ای با اسراييل ندارم موسیقی ایرایان – پرویز براتی: ریچارد کلایدرمن به انتقادها در ایران پاسخ داد. این پیانیست نامدار فرانسوی در نامه‌ای که از طریق نماینده قانونی‌اش در ایران در اختیار روزنامه «شرق» قرار گرفته، در مورد انتقادهای مطرح‌شده از وی به اتهام «نواختن آهنگی برای اسراییلی‌ها» پاسخ داده است. این برای اولین بار است که یک موسیقیدان مطرح خارجی به اتهام مطرح‌شده علیه خود در داخل ایران، پاسخ می‌دهد. این اتهام درست زمانی منتشر شد که نشست خبری نماینده کلایدرمن در هتل «اسپیناس» تهران به دلیل عدم هماهنگی این هتل با اداره اماکن سر برپایی یک نشست لغو شد. در آن نشست قرار بود جزییات کنسرت کلایدرمن در روزهای میانی آبان ماه در تهران برای رسانه‌ها بازگو شود. کلایدرمن در متن این نامه با اشاره به انتشار مطالبی در دو سایت خارجی که ادعا شده، او در حمایت از اسراییل آلبومی منتشر کرده نوشته است: «در آدرس اینترنتی http://www.israel-music.com/Richard clayderman/50 years to islrael به آلبومی از من در مورد اسراییل اشاره شده است. باید بگویم من هیچ‌گاه نام این آلبوم را نشنیده‌ام ولیکن باید به اطلاع شما برسانم که در حال حاضر در سراسر دنیا صدها سی‌دی قلابی و غیرقانونی از ریچارد کلایدرمن وجود دارد و دنیای مجازی (وب) به قدری بزرگ است که من نمی‌توانم از تمامی این آلبوم‌های قلابی مطلع شده یا مانع از انتشار آنها شوم.» او در بخش دیگر این تکذیبیه، در مورد درج مطلبی در مورد برپایی کنسرت در سرزمین‌های اشغالی، ضمن تکذیب هرگونه رابطه یا همسویی فکری با اسراییلی‌ها آورده است: «در نشانی اینترنتی http://www.ebay/.com/itm/richard-clyderman-concert-rare-israel-double-album-cuop-coeur-/22.859390384 به این موضوع اشاره شده که من در سال 1981 کنسرتی در سرزمین‌های اشغالی داشته‌ام که کاملا حقیقت دارد. همچنین این موضوع که آلبومی تحت عنوان: coup de Coeur» - (به معنای تپش قلب) در فرانسه – و احتمالا در اسراییل در آن زمان – منتشر شده است، حقیقت دارد؛ اما در هر صورت آلبوم مذکور رابطه خاصی با اسراییل ندارد. سایت مذکور نهایتا باعث شده است مردم فکر کنند آلبوم مذکور در اسراییل و به افتخار اسراییل ضبط شده ولیکن این موضوع کاملا اشتباه است. این تبلیغات چیزی جز نشر اکاذیب نیست.» در بخش دیگر این نامه، اظهارات اولیور توسانت، ریاست شرکت «دلفین پرداکشنز» و مدیر برنامه‌های ریچارد کلایدرمن را می‌خوانیم: «با توجه به شایعات نادرست و اطلاعات غلطی که چندی است در رسانه‌های ایرانی در خصوص آقای ریچارد کلایدرمن در رسانه‌های ایران مبنی بر اینکه او دشمن کشور و ملت ایران است رایج شده و نظر به اینکه این شایعات و اطلاعات نادرست با هدف خدشه‌دار کردن شخصیت آقای کلایدرمن و جلوگیری از سفر او به تهران جهت اجرای چند کنسرت است لازم می‌داند ذیلا به استحضار برساند: اینجانب در 35 سال گذشته مدیر برنامه‌های آقای ریچارد کلایدرمن بوده‌ام، او طی این مدت در پنج قاره جهان و قریب به صد کشور برنامه اجرا کرده است. هریک از کنسرت‌های او لحظاتی سرشار از آرامش، عشق، ملایمت، زیبایی، شادی و خوشبختی برای همگان به همراه داشته است. یکی از آرزوهای آقای کلایدرمن اجرای چند کنسرت در ایران، برای اولین بار است. او علاقه‌مند است از نزدیک با ملت و کشوری که دارای تاریخ و فرهنگ کهن چندهزارساله است آشنا شود. در هفته‌های اخیر، صدها ای‌میل با مضمون یکسانی از ایران روی وب‌سایت ریچارد کلایدرمن فرستاده شده است. پیام‌های دریافتی حاکی از شور و اشتیاق مردم در خصوص برگزاری این کنسرت‌ها بوده و تمامی نویسندگان این پیام‌ها بی‌صبرانه منتظر دیدن و شنیدن «the prince of romance» (شاهزاده عشق) برای اولین بار در تهران هستند. تقاضا دارم به مطالبی که با هدف تخریب شخصیت ریچارد کلایدرمن مطرح شده است، توجهی نداشته و مطمئن باشید او، نوازندگان و عوامل فنی همراهش و اینجانب فقط مایل به تقسیم لحظاتی سرشار از آرامش و محبت و عشق با مردم تهران هستیم. مجددا به شما اطمینان می‌دهم ریچارد کلایدرمن هیچ‌گاه دو آلبوم موردنظر را برای اسراییل منتشر نکرده است.»در عین حال، نماینده این نوازنده در ایران در پی تماس خبرنگار شرق، اعلام کرد مصرانه در پی رفع سوءتفاهم‌ها برای برپایی کنسرت این نوازنده بنام در آینده نزدیک است. مصطفی کبیری ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن شبهات، مخاطبان و علاقه‌مندان موسیقی به‌زودی شاهد روی صحنه رفتن کلایدرمن در تهران باشند. منبع: روزنامه شرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس