فاطمه حسینی

حالا که قالیباف از زالوصفت‌های چهاردرصدی سخن گفته صدای اعتراض فاطمه حسینی بلند شده است؛ نماینده ای که خود در زمان نامزدی انتخابات مجلس بیانیه‌های پرشور مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی را قرائت می‌کرد.

سرویس سیاست مشرق - با گرم شدن بازار انتخابات متاسفانه برخی از افرادی که مسئولیت خاصی دارند خارج از مسئولیت‌شان سعی می‌کنند به نفع کاندیداهای خود اقدام کنند، درحالی که وظیفه اصلی آنان وکالت و دفاع از حقوق مردم است.

فاطمه حسینی یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب است که در این روند سعی کرده با حمایت از حسن روحانی کاندیدای رقیب وی را تخریب کند.

در همین راستا وی  در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک نیمه شعبان و تسلیت حادثه دردناک معدن گلستان، گفت: «متاسفانه در آستانه انتخابات یکی از نامزدها برخلاف اصل دوم قانون اساسی با درصدبندی جامعه و ایجاد تفرقه و قطب بندی جامعه به مخالفت با کرامت و ارزش بالای انسانی برخاسته است.»

این نماینده اصلاح‌طلب ادامه داد: «با توجه به مغایرت سخنان این افراد با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عدم قطب بندی جامعه و حضور حداکثری در پای صندوق رأی، از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری خواستارم با این عمل غیرقانونی کاندیدای متخلف برخورد شود تا شاهد حضور آحاد ملت در انتخابات، موجب تحکیم پایه‌های نظام و افزایش قدرت بین المللی باشیم.»[۱]

درحالی فاطمه حسینی مقابله با چهاردرصدی‌های زالوصفت را تقبیح کرده است که پدر وی صفدرحسینی، مدیر نجومی دولت یازدهم و رئیس سابق صندوق توسعه ملی است که در فیش‌نجومی‌اش تسهیلات همچون «حق اوقات فراغت فرزندان» نیز لحاظ شده بود.

این نماینده اصلاح‌طلب که درحالی سخنان قالیباف را دوقطبی تلقی می‌کند که خود در زمان تبیلغات انتخاباتی‌اش بیان کرده بود:‌«من می‌خواهم نماینده نسلی باشم که زندگی شاد و پر امید حق مسلم آنان است نه بی‌کاری،‌ تبعیض و بی‌عدالتی ...»

البته با این وعده‌ها از فاطمه حسینی این انتظار می‌رفت که زمانی که وکالت مردم تهران را در مجلس دهم عهده‌دار شد به قولش عمل کند و در برابر تبعیض‌ها و نابرابری‌های مختلف از جمله مدیران نجومی که پدرش یکی از آنان بود بایستد. این درحالی است که افشای فیش حقوقی‌ صفدرحسینی سبب شد تا وی از صندوق توسعه ملی بالاجبار استفعا دهد.

فاطمه حسینی اما به جای مقابله با حقوق‌های نجومی در برابر آن سکوت کرد و در اقدامی عجیب وقتی مجلس با حضور وزیر ارتباطات مسائل مربوط به این وزارتخانه را بررسی می‌کرد به پشت تریبون رفت و بی‌توجه به محتوای مجلس، وقت ۲۸۰ نفر از نمایندگان و وزیر ارتباطات را گرفت و به دفاع از موضوعات مالی خانواده خود پرداخت.

این رفتار فاطمه حسینی از جمله معدود فعالیت‌های وی در مجلس بود که جزو عجیب‌ترین و نادرترین رفتارهای نمایندگان ملت در مجلس است. این درحالی است که عدم فعالیت مستمر و صحیح نمایندگان اصلاح‌طلب داد رسانه‌ها و فعالان سیاسی این جناح را در آورده تا جایی که به آنان دسته‌چندمی‌ها گفته می‌شود.

همه این موارد با سکوت خاص نماینده اصلاح‌طلب همراه بود اما حالا که محمدباقر قالیباف از زالوصفت‌های چهاردرصدی سخن گفته صدای اعتراض فاطمه حسینی بلند شده است؛ نماینده ای که خود در زمان نامزدی انتخابات بیانیه‌های پرشور مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی را قرائت می‌کرد حالا در برابر همین وعده‌های انتخاباتی صدایش درآمده است. 


[۱] http://www.isna.ir/news/۹۶۰۲۱۹۱۲۱۶۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 28
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    65 18
    روسریشو تا کجا آورده پایین خدایاااا
    • محمد GB ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
      36 12
      با زالو صفتان مخالفیم،اما داشتن حیا برای خانم و غیرت برای مردان افتخار برای یک مسلمان.
    • امیر IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
      42 6
      مگه عیب داره
  • سهند CA ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    30 25
    حرف درستي زده برادر
  • سید IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    54 30
    معلوم می شود ضمیر مرجعش را پیدا کرده است. زخم چهار درصدی ها کاری بوده است.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    32 21
    به شما ربطی نداره ، شما برو کامنتها رو گزینش کن
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    57 7
    تزویر کاری این جماعت بی درد را مردم متوجه شده اند انشالله روحانی میرود علی برکت الله
  • امین ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    31 10
    از حمایتی که می کنی معلومه طرفدار چه چیزی هستی!دروغ ممنوع
  • ابراهیمی IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    72 18
    مورچه چیست کله پاچه اش باشد سکوت کند یا انتقاد .کسی که با پول نجومی نماینده بشود بهتر از این نمی شود
  • روح الله IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    43 5
    این اصلاحات و بالأخص آقای روحانی طوری صحبت میکنند که فقط هورا ی مردم را بلند کنند
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    34 6
    ی لحظه حس کردم عذاب الهی میخواد بیاد
  • حسام IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    64 7
    ولش کن بزار هرچی میخواد بگه..ما میدونیم 29هم به کی رای بدیم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس