کد خبر 717552
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
تمنا فروتن

با حسرت به تکواندوی بانوان ایران می نگرد و معتقد است اگر مانند ملی پوشان ایرانی تمرین کند و حمایت شود می تواند عناوین زیادی را کسب کند.

به گزارش مشرق، تمنا فروتن درخصوص تمرینات تیم ملی تکواندوی بانوان در افغانستان گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که امکانات زیادی در ورزش آن به خصوص ورزش بانوان وجود ندارد.دولت بودجه ای به این امر اختصاص نمی دهد.

وی افزود:شرایط زندگی در کشور ما بسیار سخت است . در افغانستان هر روز که بیدار می شویم نمی دانیم که آیا امروز زنده می مانیم یا نه،با این وجود در این فضاوشرایط دشوار توانستم به تیم ملی تکواندوی بانوان افغانستان راه پیدا کنم و چند باری هم برای مسابقه به ایران آمده ام.

ملی پوش تیم بانوان افغانستان ادامه داد: در حالی خودم را برای رقابت های قهرمانی جهان آماده می کنم که در هفته دو روز تمرین داریم.وقتی نوع تمرینات بانوان ایران را دیدم با خودم گفتم ای کاش مثل آنها حمایت می شدیم.

فروتن اظهار داشت:دوره قبل هم در رقابت های قهرمانی جهان حضور داشتم ،برای آماده سازی جهت حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی ،در جام فجر ایران حاضر شدم و مدال برنز را کسب کردم.به امید خدا در بازی های کشورهای اسلامی نیز شرکت می کنم و پس از آن عازم قهرمانی جهان می شوم.

منبع: سایت هواداران تکواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس