کد خبر 576422
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

امروز یک شرکت مدلینگ ایتالیایی وارد کشور شده و اقتصاد مقاومتی ما را هدف قرار داده است. ورود این جریان مدلینگ ضد فرهنگی در کشور نیز به این نقطه منتهی شده که ظرف دو ماه شرکت‌های مد و پوشش در تمام کشور فراگیر شده‌اند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به ایام ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: سنتی در مشهد وجود دارد که در صبح نیمه شعبان از میدان شهدا به سمت حرم، مردم با چشم گریان به دنبال صاحب و امامشان می‌گردند. ان‌شاءالله برادران و خواهران و زائران عزیز در ساعت 8 صبح عید نیمه شعبان در میدان شهدا حضور یابند.
 
وی با اشاره به مفهوم انتظار، گفت: انتظار فرج به این نیست که بنشینیم یک گوشه و فقط انتظار بکشیم. انتظار فرج این است که به دنبال صاحب‌الزمان (عج) راه بیفتیم. با ایستا شدن و راکد شدن ظهور محقق نخواهد شد.
 
علم‌الهدی با بیان اینکه نیمه شعبان امسال متقارن با فتح خرمشهر و روز مقاومت در شهر دزفول است، گفت: این تقارن پیام‌آور یک حقیقت است و آن یعنی در مسئله ظهور حرکت کردن باید مورد توجه قرار بگیرد و اگر تا آخرین قطره خون در خط مبارزه با استکبار نباشیم، زمینه ظهور مولا فراهم نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: این واقعیت را همه باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران برای این نبود که یک عده وزیر و وکیل نباشند و یک عده دیگر وزیر و وکیل شوند. انقلاب برای رساندن جامعه به ظهور و فرج صاحب‌الزمان (عج) است.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) درباره هدف انقلاب اسلامی، افزود: امام خطاب به مسؤولان می‌فرمایند انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه و شروع انقلاب جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت(عج) است.
 
علم‌الهدی اضافه کرد: دعایی که امام به دنبال این فرمایش می‌فرمایند نیز بسیار قابل توجه است. ایشان می‌فرمایند ان‌شاءالله خداوند به همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و حرکت ایشان را در عصر حاضر قرار دهد. یعنی اگر این انقلاب که به پیروزی رسیده است، مسیر گسترش خود را ادامه دهد، در همین عصر، امام زمان (عج) تشریف خواهند ‌آورد.
 
وی تصریح کرد: امام بزرگوار در این فرمایش خود یک راهبرد دارند و یک نوید. راهبرد این است که مسؤولان و کسانی که در عرصه برنامه‌ریزی و اجرایی نظام فعال‌اند، بدانند که صرفاً نظام مدیریتی جامعه را اداره نمی‌کنند. مسؤولان نیامدند که یک محیط عیاشی برای یک عده خوش‌گذران درست کنند و مثل دیگر مملکت‌های دنیا برای اداره کشور دست به دست همه منافقان و جنایت‌کاران بدهند.
 
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امام در این فرمایش به مسؤولان گوشزد می‌کنند و می‌گویند مسؤولان بدانند که باید عامل گسترش انقلابی شوند که قرار است به پرچم‌داری بقیةالله منتهی شود. مردم خودشان این‌ها را می‌دانند.
 
وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی و اذناب حیله‌گر شیطانی‌اش جز با تنازل حرکت انقلاب راضی نمی‌شوند ادامه داد: امروز و تا اینجای حرکت، با همه سنگ‌اندازی‌ها می‌بینیم که جبهه جنگ ما از مرز کشور خودمان به کرانه دریای مدیترانه رسیده است. می‌بینیم که اگر یک روز رزمنده‌ ما روی سینه‌اش عکس امام را می‌گذاشت، امروز عکس و تمثال مقام معظم رهبری در فاصله 50 متری مرز اسرائیل خودنمایی می‌کند.
 
امام جمعه مشهد گفت: دشمن به انحای مختلف می‌خواهد این حرکت را متوقف کند. راه متوقف کردن هم با مبارزه بیرونی و جبهه خارجی نیست. راه مبارزه در داخل کشور است.
 
علم‌الهدی تصریح کرد: امروز یک شرکت مدلینگ ایتالیایی وارد کشور شده و اقتصاد مقاومتی ما را هدف قرار داده است. ورود این جریان مدلینگ ضد فرهنگی در کشور نیز به این نقطه منتهی شده که ظرف دو ماه شرکت‌های مد و پوشش در تمام کشور فراگیر شده‌اند.
 
وی تصریح افزود: این شرکت ظرف این دو ماه فروشگاه‌های متفاوت و مختلفی در کشور ایجاد کرده است. برگزاری مراسم‌های مناسب با مدلینگ نظیر شو لباس در ایران و جشنواره زن شایسته ایرانی در کشورهای دیگر از دیگر فعالیت‌های این شرکت است. این شرکت همچنین استودیوهای زیرزمینی موسیقی نیز به وجود آورده و در پوشش پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار نیز با قدرت در حال فعالیت است.
 
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اینها در حالی است که این شرکت تنها دو ماه است که پایش به این مملکت باز شده است. از طرف دیگر هم می‌بینیم که دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده و کارگران ما بیکار شده‌اند. با این وضعیت دیگر جوان امام زمانی در این مملکت باقی می‌ماند؟ ببینید و هوشیار باشید دشمن دارد چه می‌کند.
 
وی یادآور شد: 80 میلیون نفر یک بازار مصرفی کمی نیست. حالا ما آمده‌ایم این بازار را به دست کسانی سپرده‌ایم که می‌خواهند سرعت این انقلاب را کند کنند و نگذارند به هدف خود برسد. اگر مسؤولان غفلت کنند در برابر این مسائل، جواب امام زمان و شهدا را چه خواهند داد؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    برجام انجام شد ولی تنها شرکتهای مد و لوازم آرایش فرانسه و ایتالیا میان ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس