کد خبر 561665
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۹

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت:‌ بخشی از کتاب‌های درسی دانش‌آموزان چاپ و به استان‌‌ها ارسال شده است و کتاب‌های پایه دهم نیز زیر چاپ است همچنین چهار عنوان جدید به کتاب‌های درسی پایه دهم اضافه شده است.

به گزارش مشرق، حسین طلایی زواره درخصوص روند چاپ و توزیع کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی 95-96 اظهار داشت:‌ فرآیند چاپ و توزیع کتاب‌های درسی از مهر سال گذشته شروع شد و ارسال آنها تا مرداد ماه به طول می‌انجامد.

وی افزود:‌هم‌اکنون بخشی از کتاب‌ها چاپ و به استان‌ها ارسال شده است و کتاب‌های درسی پایه دهم که جدید‌التألیف است در مرحله چاپ قرار دارد؛ از سال تحصیلی 95-96 دانش‌آموزان با ورود به پایه دهم در رشته تحصیلی تخصصی خود تحصیل خواهند کرد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به چاپ 130 میلیون جلد کتاب گفت:‌ در پایه دهم عناوین کتاب‌های درسی افزایش یافته است و «انسان و محیط زیست»، «تفکر و سواد رسانه‌ای»، «سلامت و بهداشت» و «کار و فناوری» چهار عنوان جدید وارد شده به دوره دوم متوسطه خواهد بود.

طلایی زواره ادامه داد: امسال کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره ابتدایی و پایه پیش دانشگاهی به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد و دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدای تا 31 اردیبهشت فرصت دارند با ورود به سایت http://www.irtextbook.ir/ کتاب‌های درسی را تهیه کنند همچنین دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا 20 شهریور باید برای خرید کتاب‌های درسی به این سامانه مراجعه کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان پایه پیش دانشگاهی نیز تا 31 اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کنند و کتاب‌های درسی آنها توسط مدارس از 22 خرداد تا 4 تیر توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس