کد خبر 55051
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴

سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به وضعیت نامطلوب فصل نقل و انتقالات گفت: مدیران فوتبال اینقدر زرنگ شده‌اند که هیچ بهانه‌ای دست مسئولان نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، بهمن صالح‌نیا در گفتگو با مهر، با اشاره به وضعیت مناسب این تیم و برگزاری تمرینات زیر نظر فرهاد پورغلامی ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه دلال‌ها بازیکنان ما را وسوسه کرده و زمینه‌ساز جدایی آنها از ملوان شده‌اند. در این شرایط پیشنهاداتی که از بازیکنان دریافت می‌کنیم و یا مبالغی که برای حضور آنها در تیم‌های دیگر شنیده می‌شود، بسیار بالاتر از سقف قراردادهاست.

وی با بیان اینکه جای سوال دارد چرا هیچ نظارتی از سوی سازمان لیگ و مسئولان دیگر به این مسائل نمی‌شود، افزود: برخی از مدیران ما اینقدر زرنگ و متبحر شده‌اند که بهانه و آتویی دست مسئولان سازمان لیگ نمی‌دهند. متاسفانه این آلودگی‌ها به این زودی‌ها از فوتبال پاک نمی‌‍شود مگر اینکه ساختار کلی فوتبال اصلاح شود.

سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی اضافه کرد: شما به وضعیت گذشته کره‌جنوبی و ژاپن نگاه کنید و ببیند امروز در چه جایگاهی قرار دارند. برای اینکه بتوانیم خود را باردیگر به سطح اول فوتبال آسیا برسانیم نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و حمایت همه جانبه در عرصه‌های باشگاهی و ملی از این برنامه‌ها هستیم که با توجه به اتفاقاتی که امروز در فوتبال شاهد آن هستیم، قادر نیستیم چنین مسائلی را در فوتبال عملی و اجرایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این یک واقعیت است که برخی از بازیکنان ما آماتور بوده و از قوانین بخش‌های مختلف فوتبال بی‌اطلاع هستند اما برای پیوستن به باشگاهی لیگ‌برتری خواهان مبالغی هستند که یک بازیکن حرفه‌ای آن را می‌‍خواهد. امیدوارم هرچه زودتر با رسیدگی مسئولان این مشکلات حل شود و شاهد آن نباشیم که تفاوت‌های بسیاری در نوع عملکرد بازیکن و مبالغ دریافتی‌اش وجود دارد.

صالح‌نیا تصریح کرد: ملوان از گذشته تا به امروز متکی به بازیکنان تیم‌های پایه خود بوده و در این چند سال بازیکنان مطرحی همچون پژمان نوری، مازیار زارع، سیدجلال حسینی، حسن اشجاری، جلال رافخواهی و ... را به فوتبال ایران معرفی کرده است. امسال هم در تلاش هستیم با تکیه بر این نفرات، حفظ بازیکنان کلیدی‌ و همچنین فراهم کردن معقول خواسته‌های کادر فنی در حد توان سازمانی، تیم خوبی را برای حضور در مسابقات فصل آینده تدارک ببینیم.

وی در این خصوص تاکید کرد: البته باید مسئولان استان، نمایندگان مجلس و بخش‌های دیگر هم به باشگاه ملوان برای در اختیار داشتن تیمی قدرتمند کمک کنند، همچنین هواداران هم باید شرایط را درک کنند زیرا جذب بازیکنان مطرح با رقم‌هایی که اعلام می‌کنند، در حد توان سازمانی ما نیست.

سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی در پایان گفت: در ادوار گذشته ما و تیم‌هایی نظیر فجرسپاسی که مجددا به لیگ برتر برگشته است، می‌توانستیم بازیکنان سرباز را جذب کنیم اما برای من جای سوال دارد که چگونه تراکتورسازی هم می‌تواند بازیکن سرباز جذب کند. من در این خصوص با مسئولان نیروی دریایی صحبت کرده و منتظر پاسخ نهایی آنها هستم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس