کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود را درباره اختلافات ایران و عربستان قرار بود امروز صادر کند که به فردا موکول کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بود امروز (سه شنبه 15 مارس) رای نهایی خود را درباره اختلاف فوتبالی ایران و عربستان را اعلام کند اما تصمیم گرفت این حکم را یک روز به تاخیر اندازد و روز چهارشنبه آن را اعلام کند.

AFC پیش از این در جلسه که در قطر با حضور شیخ سلمان برگزار کرده بود به دو کشور ایران و عربستان تا 15 مارس فرصت داد تا اختلاف سیاسی خود را حل کنند در غیر این صورت بازی نمایندگانشان به کشور سوم منتقل می شود.

باشگاه‌های عربستانی کشورهای امارات و قطر را به عنوان میزبان بازی‌های خود با نمایندگان ایران انتخاب کرده‌اند. ولی نمایندگان ما تصمیمی را در این باره اتخاذ نکرده اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدی ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    بی وجدانا فردام میگن به خاطر چهارشنبه سوزی مسخره امنیت نیست!! اینکه این مراسم کلا خرافاته و غیره کاری ندارم ولی خوب بهونه ایه!
  • 666666 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    خوب این که معلومه . در فرصت داده شده اختلاف بین عربستان و ایران حل نشده پس بر اساس تصمیم جلسه اول ، بازی به کشور ثالث منتقل می شود . ما باید طی این مدت از سیاسی کاری عربستان به فیفا و دادگاههای ورزشی شکایت میکردیم. الان که رای به ضرر ما صادر شه مجبوریم اون رو اجرا کنیم و همزمان شکایت هم بکنیم . جوابش هم تا 5 یا 6 ماه دیگه میاد که بدرد ما نخواهد خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس