کد خبر 51853
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱

در حالی که نیروی انتظامی پس از ماه ها اجرای وظایف مغفول مانده خود در قانون "عفاف و حجاب" را از امروز آغاز کرده است، نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس در سخنانی خلاف این قانون اظهار داشت: پلیس مسئول حجاب کشور نیست و رفتارهای پلیسی در این مورد به نفع حجاب نخواهد بود.

به گزارش مشرق، علی اسلامی پناه در گفت و گو با پانا در خصوص ضرورت بحث عفاف و حجاب در جامعه بیان داشت: جامعه اسلامی طبق ارزش های اسلامی حرکت می کند و همه در جامعه به نوعی این ارزش ها را مراعات می کنند و اگر تعداد اندکی در جامعه به این ارزش ها اعتنایی نکنند باید با شیوه های تبلیغی و اجتماعی بر روی آنها کار کرد.
وی با بیان این مطلب که برخورد شدید پلیسی با مساله حجاب کار را دشوارتر می کند اظهار داشت: پلیس مسئول حجاب کشور نیست و رفتارهای پلیسی در این مورد در جامعه به نفع حجاب نخواهد بود.
اسلامی پناه با تاکید بر این مطلب که نهادهای اجتماعی و فرهنگی مسئول حجاب در جامعه هستند گفت: این نهادها با برنامه ریزی های معقول در این زمینه می توانند کارهای موثری انجام دهند تا حجاب در کشور نهادینه شده و راه خود را باز کنند وگرنه راهکارهای پلیسی در زمینه حجاب منطقی نیست.
نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس ضمن اعتقاد بر این نکته که کسی که حجاب دارد باید با اعتقاد حجاب و ارزش ها را حفظ کند تصریح کرد: پلیس مسئول اعتقاد مردم نیست همچنین قانون گذاری نیز کار پلیس نیست و تنها می تواند به عنوان ضابط قضایی فرامین قوه قضاییه را اجرا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سارا ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    نویسنده ی مطلب می دونه اصلا فرافکنی یعنی چی یا فقط به نظرش با حال بوده گفته ازش استفاده کنم. به علاوه که کاملا با "فرافکنی" این نماینده موافقم. بعد از سی و اندی سال اشتباه و اشتباه و اشتباه نمی بینید که این روش به جایی نرسیده و نخواهد رسید؟ واقعا چند سال تجربه و چند بار اشتباه لازمه تا افرادی مثل شما بفهمند که به زور زن ها را بقچه پیچ کردن فرق چندانی با کشف حجاب رضاخان نداره، هر دو زورگویی است وقتی که مردم چیز دیگری می خواهند. هر دو ئخالت در اعتقادات مردم است و هر دو اشتباه.
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    hamin adama az in harfa zadan ke be inja residim

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس