کد خبر 514828
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

سرمربی استقلال گفت: از بازیکنان خواستیم که تمرکز خود را حفظ کنند و به پیروزی برابر سیاه جامگان فکر کنند.

به گزارش مشرق، سرمربی استقلال به شدت از لغو سه‌شنبه بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان ناراحت است و اعتقاد دارد این موضوع استقلال را به دردسر انداخته است. پرویز مظلومی گفت که سازمان لیگ در این زمینه تقصیری ندارد اما می‌توانست هماهنگ تر عمل کند تا این اتفاق‌ها رخ ندهد.

ظاهرا از برگزاری بازی امروز حسابی ناراحت هستید. در مورد اتفاق‌هایی که روز گذشته برایتان افتاد توضیح می‌دهید؟
این اتفاق‌ها را همه می‌دانند و فکر می‌کنم شاید بهتر باشد من در مورد آن صحبت نکنم. شنبه شب به خاطر حرف آقایان ما اردو تشکیل دادیم. پنج شش بار هم به ما تاکید کردند که این بازی برگزار می‌شود و ما با هزینه‌های بالای هتل اردوی خود را برگزار کردیم ولی به یکباره گفتند بازی لغو شده است. روز گذشته هم در حالی که قرار بود بازی فردا برگزار شود، گفتند امروز این اتفاق می‌افتد و من واقعا از این موضوع ناراحت شدم. بی تردید این اتفاق فقط در فوتبال ما می‌افتد.

ظاهرا روز شنبه جسله فنی خود را هم برگزار کرده بودید. از اتفاق‌های آن روز می‌گویید؟
اتفاق‌هایی که برای ما افتاد بسیار خنده‌دار است و در فوتبالی که ادعای حرفه‌ای بودن دارد هرگز نباید این اتفاق‌ها بیفتد. ما روز شنبه به اتفاق کادرفنی و بازیکنان جلسه تشکیل دادیم و داشتیم سیاه جامگان را آنالیز می‌کردیم اما به یکباره به ما گفتند بازی لغو شده است. ما خودمان هم شوکه شده بودیم. سازمان لیگ پنج شش بار به ما تاکید کرد بازی برگزار می‌شود اما به یکباره حرف آنها عوض شد و ما هم مجبور شدیم هتل را تحویل بدهیم.

چه زمانی متوجه شدید که این بازی امروز برگزار می شود؟
جالب است که روز گذشته سرتمرین بودیم که متوجه شدیم بازی‌مان به امروز موکول شده است. همه می دانند که تمرین شب قبل از بازی سبک است. این اتفاق برای من شگفت آور بود. به هرحال این که این بازی چند بار برنامه های ما را به هم ریخت برای من جای سوال دارد. بازی های لیگ بسیار مهم است و ما مربیان بابت نتیجه گیری تحت فشار هستیم. به هرحال این اتفاقی نادر در فوتبال است و امیدوار هستم دیگر رخ ندهد چون تمرکز تیم ها به هم می‌خورد. فکر می کنم در تاریخ فوتبال ایران اتفاق‌های این هفته بی‌نظیر بود.

خیلی ها می گویند لجاجت سازمان لیگ باعث شد که این اتفاق ها بیفتد. این موضوع را قبول دارید؟
به هرحال سازمان لیگ دوست داشت این بازی را برگزار کند. برنامه‌های بازی های لیگ برتر فشرده است و سازمان لیگ دوست نداشت این بازی عقب بیفتد. اما من یک گله از شورای اضطرار دارم. آنها چرا یک روز به بازی ما مانده وضعیت تهران را اضطراری اعلام کردند. اگر آنها زودتر این موضوع را می‌گفتند هیچکدام از این مسائل اتفاق نمی‌افتاد. این برای من سوال است. در حال حاضر تمام تیم‌ها سردرگم شده‌اند و من فکر می‌کنم اگر زودتر خبر تعطیلی لیگ اعلام می‌شد هیچ کدام از این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد.

ولی عده ای اعتقاد دارند میزان آلودگی هوا قابل پیش بینی نیست. این مساله را قبول ندارید؟
وقتی مدرسه‌ها تعطیل نیست طبیعی است که از آلودگی هوا کم نمی‌شود. ضمن این که سازمان هواشناسی می‌توانست تشخیص بدهد تا روز بازی با سیاه جامگان در تهران باران می‌بارد یا خیر. وقتی بارش باران نداشته باشیم طبیعی است به آلودگی هوا افزوده می‌شود. ما باید روز جمعه با ملوان بازی کنیم و از همین حالا به خوبی می‌دانیم که هوای انزلی در روز بازی چطوراست. در حال حاضر به خوبی می توان وضعیت هوا تا چند هفته بعد را پیش بینی کرد و من فکر می‌کنم این موضوع در کشورما حل شده است. به هرحال همه چیز دست به دست هم داد تا شرایط این بازی اینقدر سخت شود. من از مسئولان سازمان لیگ گله‌ای ندارم اما آنها می‌توانستند با تدبیر بیشتر عمل کنند تا این اتفاق‌ها برای ما نیفتد.

با این شرایط فکر می کنید می توانید برنده بازی با سیاه جامگان باشید؟
ما با بازیکنان صحبت کردیم و از آنها خواستیم به اتفاق‌هایی که افتاده توجهی نکنند. به هرحال این اتفاق‌ها باعث شد کمی تمرکز بازیکنان‌مان به هم بریزد چون ما برای یک بازی 2 بار دور هم جمع شدیم. من  روز گذشته به بازیکنان گفتم که به این مسائل چندان توجه نکنند. البته بازی با سیاه جامگان هم اصلا آسان نیست چراکه این تیم تغییرات زیادی در نقل و انتقالات داشته است اما ما هم برای رسیدن به صدرجدول نیاز داریم در این بازی پیروز شویم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس