عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به دفن 1700 تن سیب‌زمینی گفت: گویا بعضی‌ به «امحا»، «تعطیلی» و «برچیدن» خیلی علاقمندند و بابت آن حتی دچار عذاب وجدان‌ هم نمی‌شوند.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امحاء 1700 تن سیب‌زمینی در استان فارس گفت: انتقاد ما به این نوع نگاه مبتنی بر امحاء است چه امحاء سانتریفیوژ باشد و چه دفن سیب‌زمینی.

وی این نوع نگاه را برابر با برچیدن دستاوردها و نعمات الهی با توجیهات غیرمنطقی برشمرد و اظهار داشت: گویا بعضی‌ها به تعطیلی، امحاء و برچیدن خیلی علاقمندند و بابت آن حتی دچار عذاب وجدان‌ هم نمی‌شوند.

بذرپاش با ابراز امیدواری نسبت به توقف امحاء محصولات و دستاوردها در همین میزان گفت: معلوم نیست اگر این روند، ادامه پیدا کند تا کجا پیش خواهد رفت.

وی با ابراز شگفتی از برنتافتن انتقادها نسبت به امحاء نعمات الهی خاطرنشان کرد: آنقدر حواس‌ها را معطوف به برجام کرده‌اند که سیب زمینی، دیگر اصلاً محلی از اعراب ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً دولت برای اینکه متهم به توزیع سیب‌زمینی نشود دست به این کار زده است اما باید بداند که بعضی اتهام‌ها را باید به خاطر خدا تحمل کرد و خم به ابرو نیاورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • امیر ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    آقای بذرپاش یادشان رفته که نفت هم یک نعمت الهی است که در دولت پاکدستان 800 میلیارد دلار آن حیف و میل شد و مردم فقیر تر شدند(در صورتی که رییس پاکدستان قرار بود پول نفت را سر سفره مردم بیاورد ولی نان را هم برد)
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    پیدا کنید رابطه اقتصاد مقاومتی و دفن کردن سیب زمینی را!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    آن مرد که سیب زمینی رایگان میداد رفته است و حالا سیب زمینی ها را چال میکنند که مردم نخورند ! عجب تدبیری ! عجب امیدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس