عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد که کمیته فنی تیم ملی باید سرمربی پرتغالی کشورمان را برای دعوت مهدی رحمتی به تیم ملی متقاعد کند.

به گزارش مشرق، مسعود معینی درباره برتری استقلال مقابل نفت‌تهران و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: در جام حذفی 7،8 تیم مدعی حضور داشتند که تیم‌‌های سپاهان و نفت‌ تهران نیز جزو این تیم‌ها بودند. انتظار بازی سخت مقابل نفت را داشتم و این شرایط زمانی برای استقلال سخت شد که یکی از بازیکنان اخراج شد و ثانیه‌های آخر گل خورد.

«هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گل زدن داشتند». وی با بیان این مطلب افزود: وقتی بازی به وقت‌های اضافه رفت، به سود تیم نفت شد چون یک بازیکن بیشتر از استقلال داشتند اما تجربه مهدی رحمتی اجازه نداد، نفت به گل برسد. در مصاحبه قبلی‌ام عنوان کرده بودم که کار رحمتی در این فصل به 2 دلیل قابل ستایش است. نخست اینکه او به تیم شخصیت داده و دوم اینکه سایر بازیکنان به عنوان کاپیتان او را پذیرفته‌اند.

عضو هیئت مدیره استقلال با اشاره به عملکرد خط دفاعی استقلال تصریح کرد: رحمتی مشکلات خط دفاعی استقلال را تا حد زیادی برطرف کرده است. سال گذشته بیشتر بازی‌ها را می‌توانستیم ببریم ولی اواخر بازی نتیجه با تساوی و حتی شکست تغییر می‌کرد. امسال رحمتی به بازیکنان اطمینان داده که تیم گل‌های معمولی نمی‌خورد. رحمتی به خوبی خط دفاعی را پوشش می‌دهد و از نظر روانی شخصیت مهمی دارد.

معینی در خصوص عدم دعوت مهدی رحمتی به تیم ملی گفت: 20 سال فوتبال بازی کرده‌ام و می‌دانم وقتی بازیکنی به تیم ملی دعوت نمی‌شود 2 راه بیشتر ندارد. اینکه بخواهد هر روز مایوس و بی‌انگیزه شود یا اینکه به بهترین مربی دنیا هم ثابت کند که بهترین است. بازیکن باید کاری کند که بهترین مربی دنیا برای او هم سر تعظیم فرود بیاورد چه به برسد به اینکه کارلوس کی‌روش باشد.

وی ادامه داد: اینجا خودخواهی کی‌روش را می‌بینم که چطور عمل می‌کند. رحمتی گناهی مرتکب نشده و تنها اشتباه انضباطی از دروازه‌بان استقلال سر زده است و نباید او را گوشه‌نشین کرد. رحمتی سال گذشته در پیکان سال ناموفقی را پشت سر گذاشت و با آمدنش به استقلال ابتدا خودش را به تیم تحمیل کرد. در این راه پرویز مظلومی و کادر استقلال خیلی کمک کردند و اکنون زمانش رسیده که کادر فنی تیم ملی به خصوص کمیته فنی فدراسیون کی‌روش را متقاعد کنند که رحمتی به تیم ملی دعوت شود. جلال طالبی و محمود یاوری مربیان بزرگی هستند و مسئولیت سنگینی در کمیته فنی دارند.

عضو هیئت مدیره استقلال در ادامه گفت‌وگوی خود درباره درگیری بین مجید صالح و مربیان نفت به تسنیم گفت: به هیچ وجه حرکت صالح را نمی‌پسندم. علیرضا منصوریان به خاطر استقلالی بودن عواطف و احساساتش را نشان داده است. صالح با مشت کردن دستانش کار بچگانه‌ای کرد. او باعث شد که منصوریان بگوید من خاک استقلال را خورده‌ام. به خاطر حرکت صالح، عکس‌العمل منصوریان را می‌پذیرم که ناراحت شود.

معینی در مورد اینکه صالح گفته که مشتی حواله نکرده و تنها دور خودش چرخیده است، عنوان کرد: صالح نمی‌تواند این حرف را بزند. وقتی عکس‌العمل او در رسانه‌ها بازتاب پیدا می‌کند، گفتن «من چرخیدم» یا ناسزا نگفتم فریب افکار عمومی است. به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال حرکت صالح را نمی‌پسندم. او کاری کرده که پرویز مظلومی در یکی از رسانه‌ها به او بگوید که اگر تحمل ندارد، برود.

وی با تمجید از رفتار پرویز مظلومی تصریح کرد: استقلال 12 بازی در لیگ و چند بازی در جام حذفی انجام داده است که در این بازی‌ ها چیزی جز احترام و منش از مظلومی ندیدیم. آدم‌ها باید به اندازه تیمی که در آن حضور دارند، ارزش‌شان را نشان دهند. منصوریان نیز بین هواداران محبوب است چون برای تیم زحمت زیادی کشیده است.

عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به اظهارات کرار جاسم مبنی بر اینکه دیگر در ایران بازی نخواهد کرد، گفت: کار کرار به جایی رسیده که دیگر نباید در مورد او صحبت کرد. همانطور که بهرام افشارزاده اعلام کرده است، او در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است.

معینی در خصوص افشارزاده از اظهارات وی در رابطه با بندهای قرارداد بازیکنان ناراحت شده بود، عنوان کرد: این مسئله حل شده است. متاسفانه برخی از رسانه‌ها در این زمینه بزرگ‌نمایی کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طرفدار سرخ ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    این آغا خواب هستن آب بریزین از خواب بیدار بشه داره خواب میبینه. اسم کارلوس کی روش برای تو خیلی بزرگه معینی جان اون بهترین مربی ها هم سر کی روش سر تعظیم فرود آوردن تو که هیچی نیستی هیچیییییی برو نحوه نمره دادن نود رو ببین اخباری از رحمتی هم نمرات خوبی گرفته مطمئن باشین نبود امسال رحمتی هرچی کمتر توو تیم ملی باشن به نفع این مملکته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس