لوزانوی بزرگ اگرچه آلمان را تا دروازه المپیک برد اما نشد که خود نیز سومین حضورش را به عنوان مربی در بازی های المپیک ثبت کند. امکانی که حالا برای او با ایران فراهم است. ایرانی که در تکاپو برای اولین حضور خود در المپیک است تا بالاخره پس از 52 سال رویای المپیکی شدنش تحقق یابد.

گروه ورزشی مشرق - بعد از نتایج دور از انتظار تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی، مسولین فدراسیون تصمیم گرفتند تا برای راهیابی به المپیک ریو درصد ریسک را پایین بیاورند و بعد از رفت و آمدهای بسیار این مرد صرب آنها تصمیم گرفتند او را برکنار کرده و گزینه ای جدید را به تیم ملی بیاورند تا برای تحقق آرزوی چندین ساله والیبال نگرانی کمتری داشته باشند. کواچ برکنار شد و دو گزینه روی میز قرار گرفت؛ آناستازی ایتالیایی و لوزانو آرژانتینی.

البته از همان ابتدا اعلام شد که هر کدام از دو گزینه مطرح دنیای والیبال به ایران بیایند، خوان سیچلو دستیار سابق ولاسکو در ایران به عنوان دستیار هر یک از این دو مربی در تیم ملی حضور خواهد داشت. (سوابق سیچلو را می توانید از اینجا بخوانید)

لوزانو؛ سرمربی جدید تیم ملی والیبال را بیشتر بشناسید +عکس و کارنامه
نام آناستازی پر سر و صداتر بود و رزومه ای چشم نوازتر داشت و به همین دلیل در ابتدا همگی چشم به حضور او روی نیمکت تیم ملی ایران داشتند اما او شرایط سختی را مقابل فدراسیون والیبال گذاشت و بنا بر این شد که تمرینات تیم ملی برای راهیابی و حضور در المپیک در لهستان برگزار شود تا مرد ایتالیایی به تمرینات تیم باشگاهی اش برسد.

با توجه به این مسائل فدراسیون والیبال ایران تصمیم گرفت سیچلو را به عنوان مربی در ایران مستقر کند و از بین لوزانو و آناستازی یک گزینه را برای سرمربیگری روی نیمکت بنشاند. کشمکش ها بر سر اعلام این اسم ادامه داشت تا اینکه فدراسیون والیبال با انتشار خبری رسمی اعلام کرد که رائول لوزانو آرژانتینی سرمربی تیم ملی خواهد بود.

لوزانو که سرمربیگری تیم های ملی آلمان و لهستان را هم بر عهده داشت حالا روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست و برگ برنده او نسبت به آناستازی زمان بیشتری است که می تواند در اختیار ایران بگذارد و هماهنگی اش با خوان سیچلو، دستیار هم وطنش می تواند مشکل زبان و سایر حواشی آن را بر طرف کند.

وی هم اکنون سرمربیگری تیم باشگاهی چارنی رادوم لهستان را در دست دارد و بعد از اتمام این مسولیتش به ایران خواهد آمد و تمام وقت در اختیار تیم ملی خواهد بود.

لوزانو؛ سرمربی جدید تیم ملی والیبال را بیشتر بشناسید +عکس و کارنامه

لوزانوی بزرگ اگرچه آلمان را تا دروازه المپیک برد اما نشد که خود نیز سومین حضورش را به عنوان مربی در بازی های المپیک ثبت کند. امکانی که حالا برای او با ایران فراهم است. ایرانی که در تکاپو برای اولین حضور خود در المپیک است تا بالاخره پس از 52 سال رویای المپیکی شدنش تحقق یابد.


* همه چیز درباره سوابق و افتخارات لوزانو

به گزارش مشرق، رائول لوزانو (Raúl Lozano) مربی 59 ساله آرژانتینی که در دوران بازی بازیکن شناخته شده ای نبود، مربیگری را از همان دوران جوانی (1974) که پاسور دوم تیم های باشگاهی آرژانتین بود، آغاز کرد و حالا نزدیک به 41 سال است که مربیگری می کند.

لوزانو از سال 1974 کار خود را با هدایت تیم جوانان استودیانتس دلا پلاتا آغاز کرد. وی پس از هدایت چند تیم دیگر در سال 1983 سرمربیگری تیم فرو کرریل را برعهده گرفت و توانتست این تیم را به قهرمانی لیگ سری آ آرژانتین، جام متروپولیتن و چلنج کاپ اروپا سال 87-1986 برساند.

 لوزانو بعد از ورود به ایتالیا بعد از چند سال در سال 1991 سرمربی گونزاگا میلان شد و با این تیم به افتخارات بزرگی از جمله قهرمانی جام باشگاه های جهان 1992، قهرمانی جام کنفدراسیون والیبال اروپا 93-1992 و یک نایب قهرمانی سوپر جام ایتالیا رسید. لوزانو از سال 1994 تا 1996 سرمربی تیم ملی اسپانیا شد و مدال نقره مسابقات یونیورسیاد در ژاپن را به دست آورد.

او در سال 1997 به لوبه بانکا پیوست و مدال برنز مقام سومی چلنج کاپ اروپا را برای این تیم به ارمغان آورد. در سال 2000 با تیم پالرمو به قهرمانی سوپر جام ایتالیا دست یافت. وی در همین سال بار دیگر سرمربی تیم ملی اسپانیا شد. لوزانو در سال 2000 همزمان هدایت تیم سیسلی را به دست گرفت و توانست با قهرمانی سری آ ایتالیا و قهرمانی جام حذفی ایتالیا به افتخارات خود و باشگاه سیسلی بیفزاید، همچنین با سیسلی به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا نیز صود کرد. ایراکلیس مقصد بعدی او و لوبه بانکا دیگر باشگاهی بود که دوباره به سمت سرمربیگری آن در آمد.

مربیگری در رده های نوجوانان، جوانان، دانشجویان، زنان، مردان، باشگاهی و ملی در سطح آرژانتین، ایتالیا، یونان، امریکای جنوبی، اروپا، لیگ جهانی، قهرمانی جهان، جام جهانی و المپیک تقریبا کلکسیون کاری و تجربی او را تکمیل کرده است. قهرمانی در آرژانتین، امریکای جنوبی، ایتالیا، اروپا و جهان را در رده باشگاهی کسب کرده و با ایجاد تحول ساختاری در سه تیم ملی، آنها را به المپیک رسانده است.

لوزانو وقتی برای دومین بار در سال 1999 هدایت اسپانیا را بر عهده گرفت، در واقع جوانانی همچون رافائل پاسکوئال (ارزشمندترین بازیکن جهان در سال 1999) و میگل آنخل فالاسکا (پاسور اسبق و سرمربی کنونی اسکرا بلهاتوف لهستان) را که خود در سال های 1994 تا 1996 در ترکیب ماتادورها به آنها میدان داده بود، پروراند و ضمن کسب عنوان پنجمی در جام جهانی و لیگ جهانی (1999) جواز حضور در المپیک سیدنی را نیز کسب کرد که با این تیم در رده نهم المپیک ایستاد.

لوزانو؛ سرمربی جدید تیم ملی والیبال را بیشتر بشناسید +عکس و کارنامه
لوزانو در سال 2005 که سرمربیگری لهستان را پذیرفت، اولین مربی خارجی تاریخ تیم ملی والیبال این کشور لقب گرفت. او به جمعی از جوانان لهستان میدان داد و با بهره گیری از پتانسیل فوق العاده آنان در کنار چند بازیکن باتجربه، تیمی ساخت که دو بار عنوان چهارمی لیگ جهانی را کسب کرد و در رقابت های قهرمانی جهان (2006) تا فینال و کسب مدال نقره پیش رفت.

لهستان با لوزانو دوباره به جمع غول های والیبال برگشت و در همین سال به پاس خدماتش به کشور لهستان از دست رئیس جمهور وقت این کشور؛ لخ کاشینسکی (که در سال 2010 در سانحه سقوط هواپیمای توپولوف درگذشت) نشان افتخار صلیب شوالیه را دریافت کرد. ژیگادلو، وینیارسکی، کورک، ولازلی، زاگومنی، ورونا، موزدونک و... ستاره های لهستانی با هدایت لوزانو به المپیک پکن راه یافتند و به مقام پنجم این بازی ها رسیدند.

لوزانو؛ سرمربی جدید تیم ملی والیبال را بیشتر بشناسید +عکس و کارنامه
رائول لوزانو در سال 2009 هدایت آلمان را در حالی به دست گرفت که این تیم ده سال به سرمربیگری استلیان موکولِسکو رومانیایی یک تیم درجه دوی اروپایی محسوب می شد و کاری از پیش نمی برد. لوزانو هدف را بازگشت به لیگ جهانی، قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر جهان و صعود به المپیک گذاشت و کارش را آغاز کرد. قهرمانی در لیگ اروپا (2009) آلمان را به تیتر اخبار آورد. این تیم سپس در رقابت های قهرمانی اروپا به مقام پنجم دست یافت و جواز حضور در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد. در سال 2010 به عنوان پنجمی لیگ جهانی و هشتمی قهرمانی جهان رسید.

لوزانو؛ سرمربی جدید تیم ملی والیبال را بیشتر بشناسید +عکس و کارنامه
این بهترین مقام آلمان پس از 36 سال (از سال 1974) بود که آلمان شرقی موفق به کسب مقام چهارم جهان شده بود. گروزر، یوخم شوپس، لوکاس کامپا، مارکوس بوهم، فردیناند تیلی و... ستارگان آلمان بودند که با لوزانو به سطح اول والیبال جهان رسیدند و جواز حضور در المپیک لندن را نیز کسب کردند اما او در آستانه المپیک از هدایت آلمان کناره گرفت تا تیم آماده و پرداخته اش با مربیگری ویتال هِینِن بلژیکی در لندن به عنوان پنجم برسد.

لوزانو علاوه بر بیدار کردن غول های خفته اسپانیا، لهستان و آلمان در رده ملی، در رده باشگاهی نیز تیم های بزرگ ایتالیا همچون میلان، پالرمو، سیسلی ترِویسو و لوبه ماچراتا را هدایت کرده و به عناوین قهرمانی باشگاه های ایتالیا (2000 – 2001) ، سوپرجام ایتالیا (2001) ، باشگاه های اروپا (1992 – 1993) ، جام کنفدراسیون اروپا (1997 – 1998) و باشگاه های جهان (1992) دست یافته است. او که پس از پنج سال (از 1987) مربیگری در ایتالیا در سال 1992 جای داگ بیل؛ مربی بزرگ امریکایی را در هدایت تیم میلان گرفت، از همان تیم و همان سال استارت موفقیت خود را زد و به یک مربی شناخته شده و قابل وثوق تبدیل شد.

فرانکو برتولی، آندره آ لوکتّا، پائولو مونتانیانی، هریستو زلاتانوف، آندره آ زورزی، مارکو مئونی، اسلوبودان کواچ، اوسوالدو هرناندز، لوکا کانتاگالی، انخل دنیس، پاسکوئاله گراوینا، میهال لاسکو، ساموئله پاپی، لورنزو برناردی، دیمیتری فومین، باس وان د گور، آلبرتو چیزولا، آندریا گریچ، مارکو براچی، لوئیجی ماسترانجلو، نالبرت، ایوان میلکوویچ و میرکو کورسانو
بخشی از ستارگانی اند که در تیم های باشگاهی ایتالیا زیر نظر رائول لوزانو هدایت شده و بر سکوهای قهرمانی ایستاده اند.

لوزانو؛ سرمربی جدید تیم ملی والیبال را بیشتر بشناسید +عکس و کارنامه
رائول لوزانو اما تنها یک مربی نیست. او از سال 1990 به عنوان مشاور مربیان و مدرس جهانی والیبال نیز شناخته شده است و تاکنون دوره های آموزشی و سمینارهای فراوانی را در کشورهای مختلف برگزار کرده است.

برخی از آنها عبارتند از:

سیستم دفاع، ایتالیا، اسپولتو، 1990 -  شکل گیری حمله‌، ایتالیا، سرمونا، 1992 - مدیریت و انگیزه تیم های حرفه ای، ایتالیا، آنکونا، 1993 - آموزش و روش افزایش عملکرد، اسپانیا، بارسلونا، 1995 - روش و آموزش حمله، آرژانتین، بوینس آیرس، 1996 - متودولوژی آموزش و سیستم دفاعی، اوساکا، ژاپن، 2002 - شکل گیری و تثبیت سیستم دفاعی، بوینس آیرس، آرژانتین ، 2004 - آموزش و توسعه سیستم‌های تاکتیکی، پرتغال، 2005 - آموزش دفاع و دریافت تکنیکی ، لهستان، 2006 - آموزش توسعه سیستم های تاکتیکی، لهستان، 2007 - آموزش روش تدریس و افزایش عملکرد، برلین، آلمان، 2010 - آموزش روش حمله،  کنگره بین المللی ویادولید، اسپانیا، 2012 - آموزش روش و دفاع تکنیکی، نایروبی، کنیا، 2014 -  آموزش دفاع سیستمی، سانتافه، آرژانتین، 2014.

لوزانو؛ سرمربی جدید تیم ملی والیبال را بیشتر بشناسید +عکس و کارنامه
او همچنین هشت سال تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته های مهندسی و روانشناسی پی گرفته و به عنوان یک پروفسور؛ عضو دپارتمان روانشناسی اجتماعی دانشکده مهندسی دانشگاه ملی لاپلاتای آرژانتین است.

جوایز و افتخارات

بهترین مربی شاغل در لیگ ایتالیا ۲۰۰۴ - لاگاتزتا دلو اسپورت

مربی سال ۲۰۰۷ - نظرسنجی تلویزیون تی وی پی اسپورت

مرد محبوب لهستان - نظرسنجی رسانه ای ۲۰۰۷

مربی سال ۲۰۰۷ - مجله سوپر والی

مربی سال لهستان ۲۰۰۶ - همه پرسی منتقدان ورزشی

اعطا صلیب شوالیه به سفارش رئیس جمهور لهستان ۲۰۰۶ - به خاطر سهم برجسته در توسعه و آموزش ورزش لهستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    2015 هستیم نه 2007 هر کسی یه تاریخ مصرفی داره اکسپایر شده
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    با این مشخصاتی که مشرق گفت بنظر مربی قدر و کاربلدیه!!! ولی آخرش مشک آن است که خود ببوید!!
  • جابر ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    مهمتر از حضور لوزانو ٬ حضور سیچلو هستش که خیلی مهمه. دم ولاسکو گرم که غصه مارو خورد و به داورزنی گفت حتما سیچلو رو برگردون ایران.
  • رضا ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    مشرق عالی بود گزارشت. مثل همیشه کامل و به موقع. به امید موفقیت ایران و ایرانی
  • وحدتی ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    بنظر من انتخابی کاملا هوشمندانه ای بود و نشون داد فدراسیون والیبال خیلی تحت تاثیر کارنامه آناستازی قرار نگرفت. مهمترین ویژگی لوزانو به اینه که یک روانشناسه چیزی که بخاطر احساسی بودن بازیکنان ما و کلا ما ایرانی ها گاها خیلی به ما ضربه زده. چیزی که کواچ از اون بهرمند نبود و قدرت مدیریت روانی و جمع کردن تیم در شرایط حساس رو نداشت. معمولا مربیان آمریکای جنوبی قرابت روحی بیشتری با ما ایرانی ها دارن. شما مقایسه کنید قدرت ارتباط با بازیکنان و حتی تماشاگران رو در کواچ یا کی روش اروپایی با ولاسکو آمریکای جنوبی ای و والدر ویرا برزیلی که حماسه ملبورن رو در اندک حضورش خلق کرد . لوزانو هم خیلی شبیه ولاسکو است اما ضعف کواچ و کی روش بعنوان دو مربی حرفه ای ورزشی ضعف ارتباط روحی است. تجربه نشان داده مربیان آمریکای جنوبی قدرت روحی و انتقال تاکتیک رو تومان دارند اما مربیان اروپایی به سان یک ماشین انند و اصلا به اون اندازه به درد ما نمی خورند مربیان اروپایی بیشتر توی ژاپن و کره خوب نتیجه گرفتن. از گزارش خوبتون هم ممنونم.
  • مهدی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    ایشون یه مربی بسیار خوبند اما در سطح آموزشی و پایه،الان که به المپیک نزدیکیم هیچ گره ای از مشکلات تیم بزرگسالامون حل نمیشه،آخرش فدراسیون هم می گه که ایشون دیر اضافه شده و شناختی از تیم نداره و . . .
  • حامی ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    از کواچ بهتره اما از لحاظ رزومه به ولاسکو نمیرسه..
  • مهدی ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    ایشون یه مربی بسیار خوبند اما در سطح آموزشی و پایه،الان که به المپیک نزدیکیم هیچ گره ای از مشکلات تیم بزرگسالامون حل نمیشه،آخرش فدراسیون هم می گه که ایشون دیر اضافه شده و شناختی از تیم نداره و . . .
  • اصلاحی از حامد ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    آفرین به مدیر لایق والیبال و با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران
  • امیر محمد ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    به نظر من ایران به المپیک راه پیدا میکند.
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    آناستازی واقعا حیف شد
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    آناستازی چی شد پس؟؟؟؟
  • سعید ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    انتخاب خوبیه .خداییش تجربه خیلی بیشتری ازکواچ داره وکارنامشم خیلی خیلی بهترازکواچ .مخصوصا کمکی مثل سیچلوداره که خودش کلی به دردتیم ملی میخوره.به نظرمن که انتخابه خیلی خوبیه
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    انشاءالله...
  • دارا ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    تا الان فدارسیون والیبال شایستگی خودش رو با عملکرد خودش نشون داده. انصافا با این مشخصاتی که از این مربی دیدم فرد شایسته ایی قراره به تیم ملی ملحق بشه و سکان هدایت تیم ملی کشورمون رو بعهده بگیره. فقط نمیدونم میتونه تو این زمان کم تیم ما رو بشناسه و مهمتر اینکه بتونه نتیجه بگیره و تیم مون رو راهی المپیک بکنه یا نه؟! امیدوارم که بشه.... انشالله
  • سهراب مهدیزاده ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    به نظر من باید با این مربی خب خواسته های خوبشم باید اجرا کرد و ترنمنت های دوستانه زیادی گذاشت تا هم مربی با بازیکنان اشنا بشه هم بازیکنان با مربی .امیدوارم با این زمان کم مربی با بچها زودتر هماهنگ بشه.
  • مجید ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    عالیه
  • خداپرست ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    ولاسکو برای والیبال ایران خیلی زحمت کشید. قدرش را بدانیم.
  • مهدی خزایی ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    بنظر من بیشتر از اینکه نگران سرمربی تیم ملی والیبال باشیم باید بیشتر از اون نگران این باشیم که رییس بعدی فدراسیون اگه آقای داورزنی نباشه کسی هست که دانش مدیریتیش در حد ایشون باشه؟؟؟؟؟ آخه اگ سرمربی هرچقدر هم صاحب سبک باشه ولی مدیر خوبی نداشته باشیم فکر نکنم نتیجه ی خوبی حاصل بشه
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    لهستانی است؟
  • bahman ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    واقعا مربی خوبیه چرا که تجربش بالاس. اما کواچ اصلا تجربه مربیگری خوبی نداشت بلکه بازیکن خوبیم نبود.کار خوبی کردن فدراسیون والیبال.
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    یه مشکلی که ایران با مربی های خارجی اینکه قصد داره انارو به راه راست هدایت کنه حتی شده به زور! دوم اینکه هر مربی ورزشی که میاد ما به زور میخواهیم براش دستیار انتخاب کنیم(مثلا برا کی روش)اگه هدف بهتر شدن سطح ورزشه باید امکانات بهتر بشه نه به زور دستیار برا مربی انتخاب کرد
  • rashid ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    خیلی بی فکرانه بود حرفت کی روش نمی تونه بابازیکنا ارتباط روحی برقررار کنه!!!؟کی روش استاد این گارست جوی که کی روش قبل از هر بای برای بازیکنا ایجاد می کنه معرکه ست ویکی از دلایل نتیجه گرفتن تیم ملی ایران لطفا بچاب ادمین
  • مرتضی ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    1 0
    سلام به همه دوستان بهترین مربی برای ما ایرانی ها کسیه که بتونه روحیه ی بچه ها رو توی زمان های حساس که عقبیم برگردونه ما ایرانیا اگر بخوایم واقعا میشه به قول معروف خاک محکوم برخاستن در پیش پای طوفان است اگر روح ما بزرگ و طوفانی شود جسم محکوم همراهی اوست،والیبال هم بازیه روحیه ست لوزانو هم که استاد روانشناسی و روحیه است.به امید موفقیت تیم والیبالمون صلوات.
  • مرتضی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام به همه دوستان بهترین مربی برای ما ایرانی ها کسیه که بتونه روحیه ی بچه ها رو توی زمان های حساس که عقبیم برگردونه ما ایرانیا اگر بخوایم واقعا میشه به قول معروف خاک محکوم برخاستن در پیش پای طوفان است اگر روح ما بزرگ و طوفانی شود جسم محکوم همراهی اوست،والیبال هم بازیه روحیه ست لوزانو هم که استاد روانشناسی و روحیه است.به امید موفقیت تیم والیبالمون صلوات.
  • پیر میکده ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    مربی یعنی چی بازیکن باید خودش غیرت داشته باشه.مربی فقط یه عنصر برای روحیه دادن
  • رکسانا ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    به کواچ بدبختم همه چی گفتن این ایرانیا...بیچاره هر کاری میتونس کرد.باخت ها تنها مربوط به غروررر این بازیکناس.
  • هانبه ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    ولی باید به کواچ بیشتر زمان میدادن....مشکل تیم همش از کواچ نبود بچه ها هم خیلی کاستی داشتن...باید اونا رو جبران میکردن نه سرمربی رو عوض کنن
  • mohammad ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    ما باید یاد بگیریم هر مشکلی رو با عوض کردن مربی نخوایم حل کنیم کواچ مربی بزرگی بود فقط زمان بیشتری میخواست حالا که ی مربی بزرگ اوردیم ب برنامه هاش اعتماد کنیم بهش وقت بدیم تا ی تیم مقتدر برا ایران بسازه.
  • علیرضا ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    سلام اگه کارنامه آناستازی و لوزانو رو بررسی کنیم میفهمیم که آناستازی فرازونشیب زیاد داشته و گاهی موفق و گاهی بازنده بوده اما کارنامه لوزانو نشون میده که هرجا رفته موفق بوده ضمن اینکه با سیچلو هم وطن هستن و این خیلی کمک کنندست کواچ مدیریت نداشت و همیشه بازیکنا بجای کواج تصمیمگیری میکردند
  • fatemeh ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    اميد وارم بهترين تصميم باشه واسه ايران و بهترين نتايج واسه ما رقم بخوره
  • بشری ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    0 0
    به نظر مربی خیلی خوبی میاد ،چون کارنامه ی درخشانی داشته و میتونه باعث پیشرفت تیم ایران بشه و چون تحصیلاتش در رشته ی روانشناسی، میتونه از نظر روحی هم تیم رو تقویت کنه.
  • عبدالوهاب ملازهی ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    به نظرمن لوزانو ازولاسکو هم بهتره فقط بایدبهش فرصت دادوحمایتش کرد
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    0 0
    قدر زحمات کواچ را هم باید دانست. خیلی برای تیم ملی زحمت کشید . برایش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم سایه اش بالای سر والیبال همیشگی باشد.
  • سعيد ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام مشکل تيم ملى مربى نبود خود بازيکنا بودن بعضيا شون, اميدوارم بااومدن لوزانو مديريت داخل تيم حفظ بشه
  • مهدی ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    تا بازیکنان دست ازغرورشان بر ندارن....این تیم هرچقد مربی عوض کنه فایده نداره...
  • پرهام ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    لوزانو مربی عالییه من نگه به بازی ها کردم چین تیم مدعی قهرمانی کار خیلی خیلی سختی داره و از ۴ بازی که میکنه ۴ تاش سخته وژاپن هم ۴تا بازیش سخته ایران در این ۴ بازی باقی مانده به مصاف لهستان و چین وژاپن و ونزوئلا داره که از این ۴ بازی فقط یکش سخته اونم بازی با لهستان وبر این اساس ایران به المپیک میره و طلسم ۵۲ سکسته میشه ایران میره به المپیک مطمئین باشید
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    امید وام که ایرانموفق باشد
  • پرهام ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    ایران به المپیک رفت رکور ۵۲ ساله شکسته شد
  • پرهام ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    روز آخر هم به پایان رسید و به المپیک رسیدن ایران کانادا فرانسه لهستان مبارکه مبارکه طلسم ۵۲شکسته شد
  • محمد ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    آقاي لوزانو خيلي از آقاي كواچ بهترن چرا كه ايران را به المپيك ببرد بعدشم خودش تصميم گيري مي كنه آقاي كواچ مي ذاشت بازيكنا تصميم بگيرن بعد شم ايران چند بازي بود كه به سمت باخت مي رفت ولي با تفكرات آقاي لوزانو بازي رو برده ان شاالله با آقاي لوزانو در المپيك مدال مي آوريم
  • اردشير ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    به نظر من لوزانو به هيج وجه مربى مناسبي براي إيران نيست كواج واقعا بهتر بود وقتي كنار زمين وايميستاد انكار خودش عضوي از تيم بود وارتباط دوستانه أي بين بازيكنا و مربى بود تيم ما تيم دست وبا بسته و اماتوري نيست كه اقاي لوزانو بخواد توي مسابقات بين الملللي ازمون و خطا كنه از زماني كه لوزانو هدايت تيمو در دست كرفته عدم هماهنكي بازيكنان تو زمين كاملا مشهوده و ديكه اون غيرت و تعصب هميشكي رو ندارن همه جيز رزومه نيست
  • Mahya ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    0 0
    خیلی ممنون که اطلاعات را در اختیار ما میگذارید ......انشااله همیشه پرچم کشور از طریق والیبال بالا باشه..... بازم ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس