کد خبر 492635
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال رئال سوسیه‌داد، آلمریا، الاتحاد و النصر به عنوان یکی از گزینه‌های تیم فوتبال باشگاه سپاهان مطرح شده است.

به گزارش مشرق، رائول کانه‌دا پرس سرمربی اهل پونته ودرای اسپانیا متولد 1969 و دارای مدرک مربیگری ارشد فیفا و یوفا به عنوان یکی از گزینه‌های مهم مربیگری در تیم فوتبال باشگاه سپاهان معرفی و مطرح شده است.

او در فوریه سال 2012 پس از جدایی از فوتبال باشگاهی اسپانیا و مربیگری در رئال سوسیه‌داد و آلمریا، با تیم فوتبال باشگاه الاتحاد عربستان سعودی قرارداد 18 ماهه منعقد کرد. وی با اخراج ماتیاز کک، سرمربی اهل اسلوونی این تیم وارد کاروان الاتحاد شد و در همان روزها روزنامه‌های عربستان از فلسفه فوتبالی او که بسیار شبیه به فلسفه فوتبال گواردیولاست نوشتند. پپ گواردیولا در مورد این مربی اسپانیایی در کتاب خاطرات خود نوشته است: یک ذهن فوتبالی ممتاز نزد این مرد وجود دارد و خوشحالم و باعث افتخارم است که در کنار او بوده‌ام.

در واقع کانه‌دا سابقه بازیگری در دنیای فوتبال در کنار گواردیولا را دارد و با وی بسیار صمیمی بوده است.

تیم او موفق شد با شکست دادن پرسپولیس ایران در هشتمین دوره لیگ قهرمانان آسیا، مقابل گوانگژو اورگرند چین به هدایتگری لیپی به برتری دست پیدا کند. این مربی پس از یک فصل باشکوه با الاتحاد، مربیگری در النصر را نیز تجربه کرد(2014) و البته پس از آن هیچ پیشنهادی برای ادامه فعالیت رسمی در دنیای فوتبال  نداشته است.

او ارتباط خوبی هم با رائول گونسالس دارد و همواره از وی به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال رئال مادرید یاد کرده است.

در کنار این گزینه نامه‌هایی دیگر چون فاریاس و استیماچ کروات نیز بر سر زبان‌ها افتاده اند و این مقامات سپاهان هستند که باید در خصوص سکاندار زردهای زاینده‌رود تصمیم بگیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس