کد خبر 490425
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

مسئولان باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه علاقه‌ای به جذب سرمربی تیم چلسی ندارند.

پاری‌سن ژرمن مورینیو را نمی‌خواهدبه گزارش مشرق، پاری‌سن ژرمن اعلام کرد با وجود پایان یافتن قرارداد لورن بلان در پایان فصل، این باشگاه علاقه‌ای ندارد تا ژوزه مورینیو را جایگزین وی کند.

باشگاه پاری‌سن ژرمن تصمیم گرفته در صورت عدم تمدید قرارداد با بلان که سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه هم هست، برای انتخاب جایگزین اين مربي به فاکتورهای ديگري چون سبک بازی و فلسفه بازی مربي توجه كند.

خواست هیات مدیره پاری‌سن ژرمن همچنان كسب پیروزی در لیگ قهرمانان است و یک پیروزی داخلی دیگر برای باقي ماندن بلان در اين باشگاه کافی نيست. برخی از مسئولان داخل باشگاه هم اعتقاد دارند که بلان برای بازی‌های نیمه دوم لیگ قهرمانان، نمی‌تواند تاکتیک‌های درستی داشته باشد.

در عين حال مورينيو از نظر باشگاه جایگزین مناسبی برای بلان نيست چون هیات مدیره باشگاه معتقد است وی سبک بازی یا فلسفه جالبی ندارد و نمی‌تواند چيزی به باشگاه اضافه کند. اين سرمربی پرتغالی رابطه خوبی هم با داويد لوییز یا کریستینو رونالدو ندارد، در حالی كه رونالدو هدف اصلی پاریسی‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

در نتیجه اهداف اصلی پی‌اس‌اج برای آوردن مدیر جدید پپ گوآردیولا، آرسن ونگر و دیگو سیمیونه هستند. دو نفر آخر تابستان قبل پیشنهاد این باشگاه را رد کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس