کد خبر 484228
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

صادق ورمرزیار که در رای گیری بهترین مدافعان چپ پای بعد از انقلاب حضور داشت معتقد است که این رای گیری درست نیست.

به گزارش مشرق، ورمرزیار گفت: معمولا در رای گیری ها بخواهی استقلالی و پرسپولیس هم حساب کنی رای ها 60 به 40 می شود نه 80 به 20! برای همین هم به عقیده من رای گیری نود درست نبود. چون هیچ وقت استقلالی ها یا پرسپولیسی ها به بازیکنان همدیگر رای نمی دهند.

او ادامه داد: شما حساب کنید اگر آقای اصغر حاجیلو 30 درصد رای می گرفت و من 10 درصد باز هم جمع تعدادی که به استقلالی ها رای داده بودند می شد 40 درصد و این کاملا منطقی بود. ملاک رای گیری ها رای مردم است ولی در مورد برنامه دیشب به عقیده من رای ها کمی عجیب بود.

وی افزود: به عقیده من لیست خوبی تهیه شده بود ولی بهتر است که کارشناسان 90 وقتی قرار است بهترینهای یک پست را از بعد از انقلاب تا امروز انتخاب کنند. کسانی را در لیست خودشان قرار دهند که در یک زمان بین 7 تا 10 ساله در سطح اول باشگاهی و ملی حضور داشته باشند نه کسانی که 3،2 سال بهترین باشند و بعد دیگر به حاشیه بروند به عقیده من شاهرودی و میناوند هر دو خوب بودند، ولی مدت حضورشان در فوتبال کوتاه بود.

ورمرزیار با اشاره به اینکه او همیشه در تیم ملی پشت محرمی بوده است، گفت: بخاطر اینکه آقای پروین پرسپولیسی بود همیشه کفته ترازو در تیم ملی به نفع پرسپولیسی ها سنگین بود و تعداد آنها در ترکیب بیشتر از ما بود. من مطمئن هستم که اگر کسی به غیر از او سرمربی تیم ملی بود تعداد بازیهای من بیشتر از اینها بود. همانطور که در زمان استانکو آمد من در بازیهای آسیایی 1994هیروشیما بازی کردم بعد از آن در دوزان آقای مایلی کهن هم من زیاد بازی کردم.

مدافع سابق استقلال افزود: حتی اگر به تیم منتخب ستارگان هم نگاه کنید باز هم همه پرسپولیسی هستند، آقای پروین و مایلی کهن و پنجعلی!
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدحسین ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    احسنت این پرسپولیسیا حق همه رو میخورند مرگ بر پرسپولیس مرگ براستقلال زنده باد سپاهان قهرمان
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    این چه حرفیه دیگه ؟ چه ربطی داره ، بازی های ملی سلیقه ای نیست
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    بعنوان یه استقلالی قدیمی این حرف رو قبول ندارم.پروین تو چینش تیم ملی برخلاف مایلی کهن هیچوقت فرقی بین بازیکنان استقلالی یا پرسپولیسی قایل نبود.اتفاقا تو قهرمانی پکن 70 درصد بازیکنان فیکس اون زمان استقلالی بودند.عابدزاده شاهرخ بیانی مطلق حسن زاده مرفاوی زرینچه فنونی زاده .همچنین مقدماتی امریکا.اگه محرمی تو ترکیب ثابت بود ورمزیار عزیز باید قبول کنه مجتبی یه سرو گردن از همه بالاتر بود.شاید پروین بازیکنا رو ترغیب میکرد پرسپولیسی شن اما قبول نمی کنم تو تیم ملی فرقی قایل بود.
  • میرهاشمی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    والله همیشه اکثر مربیهای تیم ملی و روسای فدراسیونها از پرسپولیس بودند وبازیکنانی مثل مجیدی دقیقا به همین علت بازی ملی کم دارند.یا مثلا مرحوم ناصرحجازی رامجبور کردند درسن 28سالگی که میتونه شروع کاریک دروازه بان باشه از تیم ملی خداحافظی کنه!یا مثلا اقای عابدینی کاری کرد که تیم چهارم لیگ برتر بره دسته سه والان هی بگن استقلال رفته دسته سه درحالیکه بارها پرسپولیس نیمه دوم جدئل بوده نرفته دسته سه!مثلا انصاف بدهیم کدام مهاجم در سطح مجیدی بود که این همه سال از تیم ملی دورماند وبازی نکرد؟؟؟؟؟جال برای من اینه که میگن پرسپولیس مردمیه!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس