معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در‌ رابطه با استعفای دسته جمعی اعضای فدراسیون اسکی، گفت: این کار صحیح نیست و هیچ مشکلی را برطرف نخواهد کرد.

سجادی:از استعفای دسته جمعی در اسکی حمایت نمی‌کنم
به گزارش مشرق، نصرالله سجادی در‌ رابطه با استعفای دسته جمعی اعضای فدراسیون اسکی برای نشان دادن اعتراضات خود به رییس فدراسیون، اظها‌ر کرد: این مساله کار صحیحی نیست و با استعفا هیچ چیزی درست نخواهد شد. در این زمینه باید مساله را کنکاش کرد تا ببینیم مشکل اصلی در کجا است. با استعفا نمی‌شود مشکلی را حل کرد. ضمن این که من از این قضیه حمایتی نخواهم کرد و معتقدم که مشکل این فدراسیون باید هر‌ چه‌ سریع‌تر برطرف شود.

وی در‌ رابطه با عدم حضور کیهانی، رییس فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی در راس این فدراسیون، افزود: کیهانی مشکلی برای حضور در فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی ندارد و قرار است به زودی بعد از تعیین اعضای هیات رییسه برنامه‌های خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کند که پس از مشخص شدن برنامه‌های وی به زودی ابلاغ وی به عنوان رییس فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی از سوی وزارت ورزش و جوانان زده خواهد شد. بنا‌بر‌این هیچ مشکلی برای حضور او در فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی نیست. تا به امروز نیز هر رییس فدراسیونی که انتخاب شده است، بدون داشتن ابلاغیه در فدراسیون حضور پیدا کرده است و مشکلی هم نداشته است. کیهانی نیز به همین شکل. من تصور نمی‌کنم که کیهانی مشکلی برای حضور در این فدراسیون داشته باشد و وی به زودی برنامه‌های خود را در این فدراسیون آغاز خواهد کرد.

سجادی همچنین در‌ رابطه با نتایج ضعیف والیبال در مسابقات جهانی نیز، خاطر‌ نشان کرد: تیم ‌ملی والیبال در این مرحله از مسابقات به دنبال کسب سهمیه المپیک نبود. بدون شک مراحل سختی را باید سپری کنند تا بتوانند در آینده موفق به کسب سهمیه المپیک شوند. البته بعد از بازگشت تیم ‌ملی والیبال جلسه‌ای را با مربیان و اعضای این تیم در‌ رابطه با نتایج ضعیف آنها در این دوره از ر‌قا‌بتها خواهیم داشت همان طور که با تیم ‌ملی کشتی این جلسه را برگزار کردیم. بنا‌بر‌این من به این تیم امیدواری زیادی دارم که در ر‌قا‌بت‌های آینده موفق به کسب سهمیه المپیک شود.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که سرپرستان فدراسیونهای اتومبیلرانی و شطرنج برای شرکت در انتخابات نامزد شده‌اند، آیا فکر نمی کنید که این مساله در آینده شرایط لازم را برای رای آوردن این دو فرد ایجاد کند؟ افزود: ما پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که هر کسی که به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب می‌شود، اگر بخواهد به عنوان نامزد انتخابات فدراسیون نیز ثبت‌نا‌م کند باید از سرپرستی استعفا دهد و این مساله چه در گذشته و چه در حال رعایت می‌شود و خلاف مقررات و خلاف وزارت ورزش و جوانان نیست. سرپرست این دو فدراسیون نیز در حال‌ حاضر از سرپرستی استعفا داده‌اند و به عنوان نامزد این دو فدراسیون ثبت‌نا‌م کرده‌اند. بنا‌بر‌این تصور نمی‌کنم که مشکلی برای نامزدی افرادی که پیش از این سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و شطرنج بودند ایجاد شود.

سجادی در پایان همچنین در‌ رابطه با سومین فستیوال فو‌تبا‌ل پایه ، ا‌ضافه‌ کرد‌: یکی از اقدامات اساسی و اصولی که در فو‌تبا‌ل کشور شروع شده است، در طی 30 سال اخیر استعدادیابی و شناسایی نخبگان در رده سنی پایه است. این مساله اگر ادامه داشته باشد بدون شک کمک بزرگی برای تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان خواهد بود. به‌ هر‌ حال ما اگر بخواهیم در سطح ملی قوام داشته باشیم، باید سرمایه‌گذاری خوبی در بخش تیم‌های پایه داشته باشیم. وزارت ورزش و جوانان از تمامی فدراسیون‌هایی که در این زمینه پیش قدم باشند و برنامه ویژه‌ای برای امر استعدادیابی در رده سنی پایه داشته باشند حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد. ضمن این که ما طی روزهای نوزدهم و بیستم مهر ماه نمایشگاهی با حضور 25 فدراسیون که نزدیک به یک سال است کار استعدادیابی را شروع کرده اند خواهیم داشت و در این نمایشگاه از تمامی فدراسیون‌هایی که در زمینه استعدادیابی فعالیت گسترده‌ای داشته‌اند تقدیر و تشکر به عمل خواهیم آورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس