کد خبر 452907
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

سرمربی استقلال گفت: در نیمه دوم بازی با ذوب آهن اصلا خوب نبودیم و باید علت آن را پیدا کنیم.

تحلیل مظلومی از شکست برابر ذوب آهن
به گزارش مشرق، پرویز مظلومی بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و موقعیت های خوبی از دست دادیم. اگر موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل می‌شد، شکل بازی تغییر می‌کرد.

او گفت: ما در نیمه اول حریف را بسته بودیم. تیمی که گل نزند، به آن شکل هم گل می‌خورد. ما روی یک اشتباه ساده گل خوردیم و نظم تیمی ما بهم ریخت. چد موقعیت به حریف دادیم که خوشبختانه روز خوب رحمتی بود. ما در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم و باید علت کاوی کنیم.

مظلومی تاکید کرد: من تعجب می‌کنم روی گل دوم که چرا داور خطایی که روی بازیکن ما شد را اعلام نکرد. بازیکنانمان باید جواب دهند که چرا اینقدر راحت به حریف موقعیت دادند. تیمی که دو گل اینگونه بخورد، سراسیمه حمله می کند و ذوب‌آهن هم در ضد حملات خیلی خوب حمله کرد.

سرمربی استقلال گفت: به ذوب آهنی‌ها تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه جبران کنیم. باید از هواداران تشکر کنم. شرمنده آنها شدیم. بعد از باخت ما را مورد تشویق قرار دادند و قطعا این شکست را جبران می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که جهانیان گفته باید مظلومی به هیات مدیره پاسخ دهد، اظهار کرد: ان شاءالله هر وقت خواستند جواب می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره کندی دفاع استقلال گفت: در نیمه اول نظم خوبی داشتیم اما در نیمه دوم آشفتگی زیادی در دفاع داشتیم. ذوب آهن در ضد حملات خیلی خوب است و وقتی ما به جلو رفتیم، خط دفاعمان باز شد و هردو گلی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    چرابایدیه تیم که مقابل پدیده وملوان با بازیکنان جوان سراسرهجومی هست باید مقابل ذوب آهن 2 بازیکن مسن و کندبروویچ وبرهانی بذاره خط حمله عملا زهر خط حمله رو بگیره وکندشه آخه اینو هرکسی دیدیعنی مظلومی خودش متوجه نشد؟اون بازیکن برزیلی هم که حرفی برای گفتن نداشت.تیم عملا9 نفره بازی می کرداین 2بازیکن خارجی بدرد نخورن.یکی مثل برزای که بازی اول عالی بود خبری ازش نبودآخه بایدبازیکن خارجی به هر قیمتی بازی کنه.این همه جوون با انرژی گذاشته کنارچندبازیکن کندوبی خاصیت بازی داده.نتیجشم دیدی جنااااااااااااابببببببببببب مظلومی!ازخواب بیدار شو جوونایی مثل رمضانی برزای کریمی از آول یذار تو ترکیب.البته اگه بازی امروز برات درس عبرت شده باشه آقای مظلومی
  • ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    آقای مظلومی آرش برهانی دیگه تمام شده ، این بازیکن امروز دیگه در مقابل تیم های جوان شده رقبا حرفی برای گفتن نداره ، دیروز این بازیکن در حد صفر بازی کرد ! اگر میخواهید در استقلال مربی باقی بمانید هرچه سریعتر اقدام کنید ، برای وضعیت بدنی تیم چاره ای بیاندیشید ، استقلال در هر سه بازی اخیرش در نیمه های دوم دچار افت بدنی شدید و کُندی مرگبار میشه ! فیلم نیمه دوم بازی با ذوب آهن را یکبار دیگر با دقت نگاه کن ! در لحظات منجر به گل اصلآ پاهای مدافعان استقلال در اختیار خودشان نبود ! این ناشی از افت شدید بدنی است ! دیروز یحی گل محمدی این واقعیت را بخوبی درک کرده بود و همه برنامه اش را برای نیمه دوم گذاشته بود ! ذوب آهنی ها در نیمه اول به ندرت از نیمه زمین به محوطه دفاعی استقلال نزدیک میشدند و اونهم در محدود شرایط ضد حمله وبا تعداد اندک بازیکن بود ! اما در نیمه دوم با تعداد با نفرات زیاد به دروازه استقلال هجوم می آوردند ! به هر حال اگر هرچه سریعتر در مورد بازسازی تیم بخصوص از لحاظ فیزیکی و کنار گذاشتن بازیکنانی مثل آرش یرهانی اقدام نکنید و دلخوش به اسامی باشید آش و کاسه همین خواهد بود و آنچه تیمهای رقیب در کاسه شما خواهند گذاشت بدون شک شکست خواهد بود !!
  • پرسپولیسی ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    تیم اس اس در اولین دیدار با یک تیم درست و حسابی، ظرفیت و توانش رو نشون داد.
  • آبیته ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    علت باخت خود شمایی پرویز خان. تیمت جون نداره
  • نیما ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    ما همچنان پشت مظلومی ایستادیم و به کارش اعتقاد داریم. ولی این تیم ضعف بدنی داره . نیمه دوم کاملا کم میاره. البته به نظر من 50 درصد باخت تقصیر ارش ربرهانی بود که دقیقه 10 بازی یک گل مسلم رو به اسمان کوبید و روند بازی تغییر داد . ضمنا بهتره واس بازیهای بعدی از مکویان استفاده نشه. واقعا دیروز ضعیف کار کرد
  • علی ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    آقای مظلومی! توی گل خوردن هر تیم، بالاخره یه نفر از تیم خودی مقصر هست. حالا بدا به حال اون بدبختی که تابلو سوتی میده و میشه سیبل و راه فرار و بهانه برای سرمربیِ تیم!!!. بر فرض که مدافع اشتباه کرد، چرا نتونستید گل بزنید؟! علیرغم میل باطنی! و با تمام احترامی که تا به حال برای برهانی قائل بوده‌ و واقعاً دوستش دارم!، باید عرض کنم که شما با وجود ایشون (به عنوان مهاجم) همیشه یک یار از تیم مقابل کمتری!!!!! بازیکنی که توی 15تا بازی یه بازیش گُل میکنه به درد تیم نمیخوره!. شما رو به دین و به مذهب، ملاحظه‌کاری رو بذارید کنار و تا کار به "هو کردن" و "حیا کن رها کن" و... نرسیده یه فکر اساسی بکنید که احترام‌ ‌ها از بین نره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس